ett til! Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 ja,her sitter jeg foran pc IGJEN for å se om det er noe jeg kan finne på her inne.det er visst fredag i dag,kan ikke akkurat si at jeg merker forskjell på helg og uke for tiden.. når man har så god tid til å tenke som meg,så gjør man virkelig det også! hør her: jeg trodde jeg var i uke 38 nå (uke 39 i morgen)men dette stemmer da virkelig ikke for terminen min er jo neste lørdag,den 2.februar!! så hvilken uke er jeg egentlig i nå da????det er jo ikke slik at man er i uke 40 ETTER at man har gå ut terminen,er det det da?man er jo i uke 40 FRAM TIL termindato,for så å gå inn i uke 41 om man gå over tiden eller??? herlighet,nå er jeg virkelig forvirra! kan noen hjelpe en stakkars forvirra, høygravid, lei og litt sur kvinne?
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Har du termin 2 februar så er du nå 39+2 ager på vei altså har du gått inn i uke 40 nå men er ikke fullgåtte 40 uker enda.. så på lørdag 2 februar er du 40 fullgåtte uker.. håper du ble litt klokere av dette.. lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Det kan fort bli litt forvirrende med uker, dager og måneder, men et svangerskap er 40 uker + 2 dager. (282 dager). Det vil si at du er 2 dager inn i uke 41 når du har termin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå