Gå til innhold

Jessica? hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe fint navn! Og uansett om du sier vi ikke skal si noe om at det minner om diverse blondine popstjerner og realitydeltakere så gjør det det, og det kommer flere enn meg til å tenke! Så er jo kanskje en i ide å ta det med i betraktningen uansett! Med mindre du digger Jessica Simpson da!

Annonse

litt mer vanlig i sverige enn det er her kan man jo si. men ikke sånn poppis altså.

syns fint det går ann å hete Jessica Olsen :) om du liker det så syns jeg du skal bruke det.

Overraskende nok så er det 437 kvinner som har Jessica som første fornavn her i Norge. (Sier ikke overraskende fordi det liksom sku være stygt, men fordi jeg trodde det bare var noen få)

dessuten, siden du sier faren heter Ansari til etternavn så regner jeg med at jenta di kommer til å være litt mørk i huden, og da passer jo navnet enda bedre :)

takk for svar:) tenkte Jessica Atiana,men er sååå usikker:S

tror hun blir mørk ja pappaen hennes har svart krøllete hår,svarte øyne og er veldig brun i huden så det ser stor sjans for at hun blir litt mørk:)

Veldig stilig navn,men dessverre ødela det litt med Olsen som etternavn for meg da...Du kan ikke bruke hans etternavn i tillegg?Tror det ville hjulpet litt på helheten.Eller er tonen mellom deg og barnefar kanskje ikke så god at du vil ta det med??

Jessica er nyydelig Maraya!! Tror det vil passe godt på prinsessa di jeg, som får disse nydelige mørke trekkene. Og jeg mener bestemt at det passer med Olsen. Klinger veldig godt =)

Og jeg fikk ingen assosiasjoner med hu Simpsondama, ikke vær redd for det. Barnet ditt vil jo ikke bli som hu uansett ;-)

Annonse

Samboeren min elsker det navnet og ville ha det på datteren vår. Jeg klarte ikke å bli helt fortolig med det, og endte med et annet.

Men - nå som jeg jeg har tygget endel på det navnet må jeg si at jeg syns det er veldig fint! Det ser pent ut på papiret og det er pent når det uttales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...