Gå til innhold

Lukter råttent egg--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som føler at de er råtne innvendig for tiden? Slipper ut en del luft,og det lukter helt for ****** !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmm!!!!!!!! Gjort leeeeeeeenge!!! Gleder mg til normal mage igjen!!!!!!!!

Skrevet

Fordøyelsen din går tregt nå vet du... Kjør på med litt fiberrike frokoster og spis minst en kiwi per dag.

Skrevet

Å så godt at det ikke bare er min "katalysator" som lukter ille............... Holder jo på å daue av meg selv! Får vel snart jobb i Statoil med å produsere gass til kontinentet! ;) Tihi........... Det her ble litt drittpreik, men godt at det er flere av oss som går på luftputer! ;)

Skrevet

hehe, jeg er også medlem av denne klubben! Kaller det rett og slett ondartet fising...Er det mulig å ha så mye driiiit innvendig?? Stakkars sambo som må holde ut med dette...jaja, han får jo øvd seg litt på de kommende luktene;)

Skrevet

Ha,ha!!

Er som om jeg hadde skrevet inlegget selv!

Godt å se man ikke er alene!!

Skrevet

JA! TRO MEG! jeg slipper en bønne og tror jeg skal svime av lukta! lukter råttent egg og virker som jeg er totalt rotten inni der! ugh! mamma løøper når jeg slipper en bønne! mens jeg sitter og brekker meg og veiver med armene villt:P haha

Skrevet

sambo har samme lukt som meg da,hehe.. tro om det er smittsomt,hehe :)

Skrevet

Jeg pleier å kjefte på gubben fordi de fleste han slipper lukter UTROLIG vondt og forpester huset i en halvtime etterpå, men nå er det jo jeg som slipper ut små uskyldige smygere som lukter helt grusomt. Heldigvis klarer jeg å kontrollere litt så jeg ikke slipper luft i butikken mm, prøver jo å være fin dame ( vraltens avgårde... )

Skrevet

har vært ekstra ille siste par ukene. Har fått så mye luft i magen og dør nesten av meg selv her... hjelpe meg. Liker ikke å drive å fjerte forran verken sambo eller andre. Så jeg må trekke meg unna i smug for å ikke ta livet av noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...