Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvis dere skal nevne en!! Må bli -Carina- her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, enig hvis vi bare skal velge en. Hun er ivrig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Klarer ikke velge, jeg! Mange jeg legger merke til her! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 -carina-, Sanna&Simen, Tiny, og tre små iallefall. Så mange koselige folk her altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Ingen nevnt, ingen glemt:) Men veldig hyggelig å bli nevnt da forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Carina, fordi hun har "maset" så mange inn hit!!! Men selvfølgelig alle er veldig flinke til å svare så det er mange førsteplasser her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 #7 Del Skrevet 26. januar 2007 Hmmmm... Tror jeg sitter litt for mye her, jeg!! :oD "Heidija"/"Bennimin", "Sanna&Simen" og "Tiny" er jo de tre som har vært med lengst tid her inne, da... Men alle sammen her inne er jo såååå utrolig koselige!!! Blir man koselig av å være mamma til et juli-barn, tro?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 #8 Del Skrevet 26. januar 2007 det tror jeg absolutt carina. Sommer, sol og varmt i juli. Kan ikke la være å bli annet enn koselige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå