Gå til innhold

November: Flere som tør innrømme at TV'n står på HELE dagen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Her er dagens innlegg fra meg..

 

Lurer på om jeg er den eneste som skrur på TV når jeg står opp, titter med 1 1/2 øye på 2 x Dr. Phil, strong medicine på tv 3, Rachel Ray på tv norge, 7. himmer på tv 2....... Ser selvfølgelig masse serier på kveldstid også da..

 

Nå ser det jo ut som om jeg aldri tar meg av jenta men gjør jo det, TV står bare på og er der i bakgrunnen og blir sett på i større og mindre grad hele tiden.

 

Flere som tør innrømme dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å begrense tv tittinga, men innrømmer gladelig at det fort kunne ha stått på hele dagen, ja. Har funnet ut at radioen er også en grei ting, så det er det store her om dagen. Gir meg selv lov å skru på tv til home and away kl 15.40, så ser jeg tv fram til minst That 70`s show. Veeeel, derfra står egentlig tv`en på fram til samboer kommer hjem og vi legger oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvn står på stort sett hele kvelden, men ser ikke så mye på dagtid. Har hendt jeg har sett rachel ray..litt kult program egentlig:) Ser sikkert alt for mye på tv ja.. men så må man jo gjøre noe når ungen henger i puppen også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at tv'n står på her hele tiden...Må jo få med meg de viktigste tvseriene som går på de forskjellige tvkanalene vettu=)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, TV'n står på nesten hele dagen... Ser ikke alltid på, men jeg synes faktisk Home and Away er ganske bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står tv på hele dagen, men mest fordi jeg vil ha litt lyd rundt oss. Har alle radiokanaler på tvn og da må den stå på for å få lyd. Masse fine radiokanaler med musikk på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hører kun på radio fram til home and away. Så blir det stille fram til cesar, men alle 21.45 seriene og videre utover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første vi gjør når vi står opp, er å skru på tv'n, siste vi gjør før vi legger oss, er å skru av..:) hehe. men den står bare på i bakgrunnen, har jo ikke tid til å faktisk sette seg ned og se på noen av programmene. Greit å ha litt bakgrunnsøy, har på radioen på kjøkkenet i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innrømmer jeg glatt!! Har blitt hekta på strong medicine og har faktisk lagd endel av middagene i rachael ray show :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter ofte på TV'n etter å ha levert storebror i bhg, og ser halvveis på mens jeg ammer lillebror. Men vi går gjerne en lengre tur når han skal sove igjen, så så mye TV blir det ikke her igrunn.

På kvelden ser vi litt TV, og så følger jeg med på Grey's anatomy og Ugly Betty så det MÅ jeg se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tv'n slås på når vi kommer ned på morgenen, og slås av i det jeg legger meg. Men sitter sjelden å ser før Home&Away og så på kvelden igjen.

Greit med litt "selskap", og lilletulla vil ikke sove på dagtid om jeg slår den av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVen blir slått på med en gang vi står opp, da går det i "god morgen norge" på TV2, også blir det TV3 frem til 12.30. Og da er jeg som regel på nettet en stund. Ser ikke på TVen før til barnetv igjen, men den står på i bakgrunnen, mens jeg gjør alt mulig annet. Gleder meg til våren og sommerne igjen, håper det blir litt mindre TV titting da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...