Gå til innhold

Sover så urolig...


Gjest

Anbefalte innlegg

vil kun ha smokken, men våknet aldri av det før. Nå hører jeg sånne små hyl i søvne hver natt. Og jeg sover da veldig dårlig.

Går inn og ut kanskje 5 ganger pr natt, men får kun mat i 5 tiden.

Andre som har opplevd dette i denne alderen? Begynner å lure på om det er grøten...? Syns det begynte da..men hade gitt grøt lenge på formiddagen først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maja kan av og til drømme og komme med små hyl og klynk i søvne, uten at hun våkner av den grunn. Men mi si tar kun tommel, så jeg slipper å gå inn på rommet hennes og gi smokk da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det sånn vi også for tiden, men nå¨er han tett i nesa i tillegg og våkner letter:( Vi får håpe det er en liten periode bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også på samme måten som du ang. smukken! men det er ikke hver natt. Det kan være en gang i blandt. så når det står på ..så tenker jeg at jeg skal slutte å la henne sovne med smukk. Men da blir det vel hyling!!!?

Når det gjelder grøt...så har hun også vært turbo på kvelden i senga. så har prøvd å lagt henne halv 8 istedenfor 7 og det har funket her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også!

Våkner mellom 1 og 3 ganger om natta, men det er bare å dytte smokken også sovner hun igjen (eller er egentlig ikke våken heller da)

Får ikke mat på natta heller forresten..

 

Noen tips for å få bort det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært sånn noen mnd.Var sånn med første mann også!

Hun våkner gjerne 2- 4 ganger og jeg må inn å hysje på henne.men hun roer seg som regel fort. spiser også kun en gang og det er rundt kl. 4.30-5.30.

ganske slitsomt! han på 2,5 gjør det av og til enda han også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da i hørt ett tips i hvert fall. Legg en drøss med smokker i senga. Så når de gråter så kan de selv plukke opp smokken og sette inn en ny en. Dersom de klarer å sette inn smokken selv da, riktignok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...