Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei, lei av å vente på den J------ mensen... kan den ikke bare komme?????

Noen som har noen "lure" tips om hvordan jeg kan få den???

Jeg MÅ bare ha den snart...

Hmmmmm.... Rart å se at jeg faktisk skriver dette, trodde jeg heller ville skrive at jeg IKKE ville ha mensen, men for første gang skriker jeg etter den......

snufs.............

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, FUSTREEEEEEEEEEEEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muhuuuuu.....

(beklager, måtte bare få ut litt fustrasjon )

klem

Fortsetter under...

Så fort man har blitt en sliter så vil man plutselig ha mensen hehe ikke bra.. får håpe dævenskapet dukker opp snart...

Forstår deg såå godt.. jeg har bedt henne ryke og reise i 11 år jeg, og pluselig nå sist ville jeg at hun skulle komme slik at vi kunne komme igang hehe er det rart det går trill rundt noen ganger for oss jenter da??

Lykke til.. det er lov å være frustrert.

Jeg skjønner hvordan du har det, og det er så inni helsikes lite man kan gjøre annet enn å vente. Jeg har venta denne uka jeg også, men plutselig på onsdag var den der, og vi fikk ringt inn behandlingsstart.

(ei uke seinere start...)

Ønsker deg lykke til, og håper det ikke drar ut i langdrag...

Takk for svar..

det er så støttende å skrive her hos dere, for her vet alle hva det er snakk om, å det nøtter ikke å sette seg ned å prate med andre som ikke har samme "problemet"....

men vil så gjerne at det skal gå fort:( men det var vist lettere sagt en gjort:(

tusen takk igjen for forståelsen:)

klem

Sitter selv og venter på når mensen skal komme, siden testene var negative... Håper ikke det tar altfor lang tid.... Er jo da 14 idag.... Håper den kommer i løpet av helgen. Fortjener dette i tillegg til alle påkjenningene vi må igjennom...

Ønsker deg lykke til! tante rød du er hjertelig velkommen NÅ!!!

Hei på deg! Ja, det er utrolig irriterende ja...vet godt hva du mener...gikk selv og ventet og ventet på den teite mensen før jeg skulle igang med fryseforsøk. Men den kom til slutt! :)

Du, trener du til vanlig? Jeg tror kanskje det kan hjelpe litt. Jeg satt og irriterte meg over at mensen ikke kom og så gikk jeg på 3T og tok en skikkelig treningsøkt, og jammen kom ikke mensen samme kveld...:) Kan jo selvfølgelig være tilfeldig.... Men når man trener så øker jo sirkulasjonen i kroppen og det KAN jo hjelpe kanskje...:)

Ellers så vet jeg at akupunktur kan hjelpe. Men da må du jo først ha en time osv.

Nei, men du, den kommer snart!!

Lykke til iallefall!

God helg! :D

Annonse

Hei Phoenix1.

Nei er ikke så mye til trne menneske... hihi, men går turer med hunden vår vær dag, men i de siste 2-3 dagene har det ikke vært så mye tur, har ikke helt vært frista til å gå ut i dette været som er utfor dørene...

men kan jo kanskje ta noen øvelser hjemme som jeg brukte før. trena hjemme da med litt aerobic og situps.

hadde det ikke vært for at mannen var sjømann skulle jeg kanskje klart å ta det noe mer lettere, men siden vi har "tidspress" så bli jeg GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL.......................:(

men takk for rådet:)

klem

vett så godt hva du mener. Jeg fikk endelig mensen i morges, og er bare så happy. Vet ikke om noen kjerringsråd, men prøv å smør deg med tolmodighet(lettere sagt enn gjort ja..)

Håper den kommer nå snart, du skal se at vi nesten blir på likt da, hadde vært kjekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...