maritmora Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 En av grunnene til at jeg begynte å tro at jeg var gravid før tr kom mandag, var at jeg hadde gått og vært småkvalm den siste uken. Da tr kom regnet jeg med kvalmen var psykisk. Men den ga seg jo ikke, ble egentlig bare værre og værre. I natt måtte jeg gå hjem fra jobb kl 03, med feber, diarè og oppkast. Nesten litt godt, da var det en grunn til at jeg har vært kvalm. Har hatt en noro-virus epidemi på jobben siden før jul. Trodde jeg hadd klart å unngå den, siden ingen har vært syke de siste to ukene, men den lå latent, og bare ventet på å dukke opp. Syns litt synd i meg selv, må jeg si! Selvmedlidende klem fra
MamMia Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Huff, det høres ikke godt ut. God bedring og håper du blir frisk i en fei.
gull-ønske Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Ønsker deg god bedring! Håper den andre kvalmen kommer i neste pp isteden da.
maritmora Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Takk alle sammen! Har stort sett sovet hele dagen. Fått i meg litt potetstappe, sett på beat for beat og nytt på nytt nå. Føler meg litt bedre. klemz
nungo Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Uf da, maritmora, det var ikek så bra :-( Skal man endelig være kvalm, så bør det være en GOD grunn (les graviditet), mens sånn omgangssjyke kan bare holde seg langt vekk - tenk å drive å lure deg slik! Men heldigvis så er det jo noe som fort gå over igjen, så du skal se du snart er på bennene igjen.
martine68 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Vil gi deg en god bedring-klem jeg. Kleeeeeeeeeeeeem. Stakkars deg, finnes vell ikke noe verre enn å få omganssyke. Håper du føler deg bedre nå og har klart å holde på maten. klem fra
maritmora Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2007 Takk for omtanken! kjedelig når det står på, men er heldigvis bra nå. Klem;-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 God bedring ! Håper det går fort over C";)
Cosima Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Godt du er bedre Maritmora:o) Ingenting som er kjedeligere enn å være spysyk -særlig ikke når det ikke er noen spire som er forklaringen.. Ønsker deg alt hell i neste runde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå