Gå til innhold

Andre som er overtid og utålmodige???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!!! Godt å høre om flere som har gått lenge over. Kommer sikkert til å gå 14 dager over jeg..må vel igangsettes..Buuuhuuu...

Syns det er ganske psykisk beastende jeg..en tenker på mulige komplikasjoner med overtid...og all denne masingen fra alle om ikke babyen kommer snart. Blæ..

Har hatt blodig utflod i 3 dager og smårier de to siste nettene som desverre stopper opp om morgenen, grr.. Har sjekket modning og har 3 cm åpning, så noe har vel skjedd da. Vil så gjerne ha noen effektive rier, men de kommer jo ikke...

Vet hvor SINNSYKT lange dagene på overtid er... Jeg gikk 6 dager over. Prøvde så trikset med sex for å sette igang, og (mulig det var tilfeldig, men uansett...) etter en halvtime satte riene igang, med 5-7 min mellomrom - og 16 timer senere var snuppa ute!!!

Så hopp i køya med dere!! LYKKE TIL!!

Jeg har termin i dag! Håper jeg slipper å gå lenge på overtid. Kjenner det blir kjedlig å vente.. Prøvde å støvsuge i går (hørte d skulle hjelpe for riene) men har fortsatt ikkje kjent noe. Så vi må nok til med sex-trikset her også ;) Hadde passet fint å føde i helga.. :)

Annonse

Jeg har også termin i dag, men tror neppe jeg blir å få med det første. har ikke noe tegn på at ting kommer til å skje.. litt kjedelig å gå å vente nå:-p Har prøvd sextrikset, men det funket ikke på meg, håper det går bedre med dere andre:-)

Jeg hadde termin 22.jan.

Har såå lite symptomer at jeg nesten ikke tror denne babyen kommer. :(

Men det er jo oppmuntrende å lese om dere som går lenge over og plutselig kommer babyen.

Har så vondt under ribbeina på venstre side, og til tider problemer med å gå, men ellers går det bra.

Gleder meg veldig til jenta vår er her!!

Lykke til alle andre på overtid!

Det kan skje plutselig. Jeg gikk 7 dager over ul-termin. Var overbesvist om at kom til å bli satt igang. Jeg hadde absolutt ingen antydning til at fødsel kunne være så nærme. Startet kl 17 da jeg plutselig oppdaget friskt blod i truseinnlegget. Riene stratet ca 19.30 (da mener jeg vonde mens-murringer) Kl 23.55 var gutten min født...

Lykke til alle utålmodige på overtid.

Jeg hadde ul-termin på torsdag,og i går fikk jeg akupunktur på fødeloftet.Jordmor tøyde meg oppi der,og fikk beskjed om at det var 3 cm åpning. Så han kan komme når han vil nå.. I dag har jeg hatt masse murringer og en del stikking nedi der. Så kommer det masse (seriøst mye) blankt slim når jeg tørker meg.. Har hatt utflod hele sv.skapet,men dette er annerledes.

Så,her sitter jeg da, og i dag er det mens termin.Håper han kommer snart.Har sommerfugler i magen, både gruer og gleder meg litt nå.:-)

Lykke til dere andre :-)

Annonse

Blir nødt til å melde meg på her..

Hadde termin i går, 27. januar, så det er vel kanskje litt tidlig å gi opp.. Har vært utolmodig ganske lenge nå...(les; lei-lei-lei-lei-lei-lei-lei-lei). Synes for øvrig jeg har vondt både her og der...men tydeligvis ikke vondt nok!!!

...alle andre føder...bare ikke jeg!!! Og alle denne køsnikingen gjør meg helt sprø... Ganske demotiverende egentlig. Mulig min kommer til å overvintre..slik det ser ut akkurat nå.

Hjelper litt å lese her at jeg ikke er alene om å gå på overtid..

Lykke til med ventingen dere andre også..

Jeg venter fortsatt.. Hadde en del mens-murringer i ryggen i natt, men de forsvant når jeg sto opp. Nedtur...! Håper knøttet melder sin ankomst snart. Blir bare mer og mer sliten av å gå å vente. Åsså begynner gruble-maskina å surre.. Blir vel surrete til slutt! Hehe.

Jeg hadde termin på fredag, men er foreløpig ikke lei av å vente. Bare litt overrasket over at jeg denne gangen går over tiden. Forrige kom jo 11 dager før, og både lege og jordmor har gitt inntrykk av jeg nok ikke ville gå over denne gangen heller. Han har det vel for godt der inne da.. Er han ikke ute innen fredag komme rjeg til å kjøre på med bringebærkapsler og akupunktur og hva det skal være;)

I dag er det nøyaktig en uke etter terminen og enkelte dager er jeg mer utålmodig og lei enn andre.

Har vært på kontroll i dag. Hodet er knapt festet, men jeg er moden - hurra! Også fikk jeg akupunktur av jordmor.

Kunne bare ønske at jeg fikk en føde garanti innen neste søndag slik at jeg slipper å bli satt i gang! De fleste synes jo at det er rimelig tøft, at riene blir så kraftige og med korte mellom rom at man ikke rekker å hente seg inn. Dessuten kan jeg ikke føde på ABC heller hvis jeg blir satt i gang. Men det er jo en hel uke til og myyyyyyyye kan jo skje inne den tid :-)

8 dager siden termin, og her skjer det fint lite...

Gikk 11 dager over termin sist, så har på en måte vært innstilt på å gå over denne gangen og, men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjedelig å vente!!!

Småen i magen har vært unormalt rolig i helgen, så i går ettermiddag dro vi på sykehuset for å sjekke at alt sto bra til. Både sparketest og ultralyd viste at alt er fint, så han har det vel bare litt for godt der inne da.

Overhørte forresten en fødsel mens vi satt og ventet på legen... En dame som hylte av full hals - for så å bli avløst av babyens nyfødtskrik -ble jo helt rørt der jeg satt!

Flere som venter utålmodig her fremdeles? Blir jo snart februarbabyer på oss om de ikke får opp dampen...

Går nå inn i 5. dag på overtid, og begynner å bli skikkelig lei psykisk og fysisk.....................drittlei av å gå hjemme og vente!

Alt er kjedeligt og jeg er bare sur,sur,sur men mest lei,lei,lei.....!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...