Gå til innhold

Klær hos fotografen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta 1 års bilde hos fotografen.Men er litt usikker på hva vi skal ha på han.Tror nok vi skal ha på pentøy på noen bilder.Men hva på de andre.Noen som har tatt bilder og er veldig fornøyd med klesvalget

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok bilder av storebror da han var 1 år og er veldig fornøyd med dem. Hadde på han olasnekkerbukse og bar overkropp under på noen, og på de andre hadde han bare bleie og hvit underbukse. Syntes det ble veldig bra. Liker det enkelt jeg da, ikke så mye dill og stæsj.

Skrevet

Hva med snekkerbukse uten overdel inni (evt. med et kjede med fotball-anheng f.eks.)? Tror jeg ville valgt noen klær som viste litt fram hvilken type han er. Men tror jeg ville unngått klær som er altfor motepreget. Syns ikke alltid det ser så fint ut noen tiår senere. Men det er nå min mening da! ;)

Skrevet

Vil også anbefale ikke-pynta klær. Blir fort veldig oppstaset.

Men ta med deg masse klær til fotografen, de er flinke til å se hva som passer og sånn. Og hvis dere skal være med på bildet så pass på å ha litt klær som matcher. Har dere på olabukser så ha noe ola til barnet også. Skal dere ha lyse klær, så bruk det på alle. Da er det ingen som forsvinner.

Og prøv så langt det går å unngå store m otiver på klærne, for det sjeler oppmerksomheten.

Ta med en leke kanskje, kan bli fine bilder. Skal du ha bilder på skinn bør du ta med det, er ikke alle fotografer som har eget pga hygiene.

Men det beste rådet er nok å ha med masse klær! Da har du litt å velge i=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...