Gå til innhold

Flere som gruer for å bli svær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede gått opp 4 kg og er i uke 16. Og det er jo så klart ikke bare magen:( Ser det på ansiktet også, er blitt rundere.

Skal være forlover bare 12 dg etter termin, så jeg er litt oppattt av å ikke legge på meg så mye. Blir nok tatt mange bilder den dagen..

Har bare så utrolig bra matlyst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg er livredd for å bli enda større enn med nummer 1. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for BL gjør at jeg ikke kan bevege meg all verden, og matlysten er jo der alltid...

Skrevet

Jeg gikk opp 18 kg sist, og når jeg ser på bilder fra ukene før/etter fødselen, blir jeg helt deppa. Skal jo ikke fokusere så mye på vekta, men.. Ja, det skulle vært en enkel metode for og ikke gå opp så mye, men det er vel bare en..og den er hard.

Skrevet

Hei...jeg er 19+3 i dag. I uker 15 - 18 tenkte jeg masse på det og grua mg ! Men etter UL driter jeg i det ;) La det komm hvis det må det...man kan gjøre sitt for å ikke gå så mye opp, men kiloene komer litt uansett!

Mitt 1 svangerskap gikk jg opp kun 13kg, fornøyd med det...,nå er jeg allerede opp 8 kg...kommer til å bli stor ja!!

Men det forsvinner som regel etter på!!

Jeg gikk ned alle kiloene + 10 til etter mi 1, så gidder ikke lengre å gå å stresse med de kiloene. det er en kamp uten like!

Kan like godt nye svangerskapet og beskymre sg etterpå ;)

Nyt svangerskapet!!! Klem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...