Gå til innhold

Helt utenom babytema


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg skal på byn i morgen for første gang på lenge. Jeg sa til mamma at jeg hadde litt lite penger og hadde ikke lyst å bruke 400 på taxi. Nå kom pappa og tilba seg å kjøre og hente meg på natten.

Synes dere det er frekt og takke ja og ringe om natten for å bli hentet, hvor sent er sent nok liksom?

Jeg har kjøpt en vin til han og vet at ikke han vil ta imot penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig av han. Jeg tror jeg kanskje hadde ringt i 2-tiden. Vet ikke om det er normalt der du bor, men her stenger alt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig gjort av pappaen din. Jeg tror jeg hadde takket ja, jeg. Han tilbød seg jo, han har sikkert lyst til å gjøre noe koselig for deg.

 

Kan ikke du spørre ham hvilket klokkeslett han synes passer da, før du nevner noe klokkeslett selv. Så kan du jo se om du synes det er greit... :o) Foreldre vil jo sjelden ha penger for å gjøre barna sine tjenester. Men han setter sikkert pris på en vin-flaske! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var hyggelig av faren din! Jeg ville ha takket ja, jeg. God ide å spørre han når han vil hente, enn å ha dårlig samvittighet for at du kanskje ringer noe for sent!

 

God tur på by'n! Bare litt misunnelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...