Gå til innhold

Tilbake fra modingsakupuntur..:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var første time unna...Kroppen min mottar akupuntur veldig bra... skal si det var liv inni magen ja...hehe.. Fikk masse kynnere mens jeg lå der....:) Skal ha ny time på mandag... Gleder meg....:)

Jeg betalte 350 kr, og for timen på mandag koster det 250....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når har du termin..

jeg har termin 18 februar og lurer på om jeg også skal prøve det..

var det vondt?

Skrevet

Hvor mange nåler fikk du?? å hvor satte de dem???

Skrevet

vet du hvor mange ganger du må tilbake da,og når er terminen din?jeg har vært på to behandlinger og fikk beskjed om at jeg måtte tilbake fire ganger neste uke!og terminen min er neste lørdag.jeg har ikke råd til dette akkurat nå...trodde virkelig at jeg ikke trengte 6 behandlinger! jeg betaler 300 pr gang...

Skrevet

Jeg har ikke termin før 20 februar... men jeg har ønsker ikke å gå over termin... og det er ganske sikker på at jeg slipper..:) Jeg fikk 4 nåler tilsammen i beina mine, to i korsryggen,en i magen, 4 tilsammen i håndledda, en i hode og noen i ansiktet, de i anskitet var for bihullbetenelsen min....)

Jeg syns ikke det er vondt, litt ubehaglig når han trigger nålene... altså drar litt i de....

Sist gang så hadde jeg kun to behandlinger også fødte jeg, men da var

jeg noe nærmere termin... fødte 2 uker før...

Syns 4 ganger høres mye ut i neste uka da? mmmm... man må jo bare ta en time av gangen etter det jeg har skjønt, man vet jo ikke åssen man reagerer etter en behandling....men var babyen i magen mye aktiv mens du lå der da?

Skrevet

nei egentlig ikke.gutten er så aktiv hele tiden at det var ingen forskjell.

jeg kjente ikke noe spesielt i det hele tatt,bortsett fra at korsrygen var skikkelig vond.jeg synes egentlig det var skikkelig dårlig gjort av akupunktøren å ikke si ifra at jeg trengte så mange behandlinger.jeg gikk jo dit for jeg ville prøve å modnes før tiden.hva er poenget å ha modningsak. to dager før man likevel skal føde liksom..?

de to begandlingene jeg hadde denne uka var mere retta mot andre ting sa hun,så da skjønner jeg enda mindre av hva hun holder på med!

Skrevet

Ja, dette hørtes rart ut... Virker som hun er litt ute etter penger spør du meg....men hvor fikk du nåler hen da? Fikk du i magen... litt langt nede? og i håndledda..? de i håndledda er for livmoren...

Skrevet

Dette har jeg også lyst til å prøve, jordmor mente også at dette er noe for meg. Ble satt igang sist da jeg gikk 14 dager over termin, og det er noe jeg aldri vil gjøre igjen! Riene var så vanvittig vond og intens at jeg har helt panikk for at det skal skje igjen... Derfor vil jeg gjerne prøve akupunktur denne gangen.

Hvor lenge før termin begynner man? Mente JM snakket om uke 36 eller noe? Og hvor i landet holder du til?

Skrevet

Jeg har begynt nå i uke 37... Håper på å ikke gå over termin....:) Jeg tok det sist og, og var veldig fornøyd, fødte i uke 38.... Jeg går til en "kina" mann i Drammen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...