Gå til innhold

Blodig utflod og rier som stopper opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt blodig utflod i 3 dager nå. Kommer en del når jeg tørker meg etter å ha vært på do.

Har i tillegg mens murringer, og har hatt smårier to netter på rad som desverre stopper opp om morgenen:(

Noen som har født, som vet hvor lenge det er vanlig å ha denne blodige utfloden før en føder? Og disse riene...er det vanlig at de stopper opp sånn? Vil så gjerne ha effektive rier...

Er 8 dager overtid nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det der hørtes kjedelig ut. Jeg tror jeg ville kontaktet føden jeg. Lykke til!

Skrevet

Var på fødeloftet i går. Fikk modningsakupunktur og de sjekket modning. Har 3 cm åpning..

De sendte med meg et klyx og sa de trodde det ikke var så lenge før det skjedde noe. Men begynner å få dårlig tålmodighet nå gitt..

Skrevet

Hm, akkurat. Skjønner deg så godt, har liten tålmodighet selv!

Hva med litt sex..? Det prøvde vi her en kveld, og jeg lå og vrei meg halve natta med vonde kynnere.

Skrevet

Åh fytti, skjønner godt du er lei nå.. 8 dager overtid og kroppen surrer...

nei jeg vet ikke, du får prøve alle kjerringråd som finnes (om du ikke har det da)

Skrevet

Har prøvd....men gubben nekter, hehe..

Syns vel kanskje det blir litt feil siden jeg har åpning og disse småblødningene.

Skrevet

Hø, nekter han? Det er det verste jeg har hørt ;-)

Men seriøst, en kunstig variant av hormonet prostaglandin, som finnes i sæd, brukes jo nettopp for å sette i gang fødsel. Så her må han virkelig være litt mer medgjørlig altså, har han puttet ungen inn der får han hjelpe til å få den ut også!! ;o)

Skrevet

Hei hvis han nekter å ha sex så er vel egentlig ikke det så rart med blødninger og åpning men hvis han allikevel tør å ta på deg så kan han jo bruke hendene. Orgasme kan trigge rier, dette kan du jo fikse selv dersom du er blant de heldige som når ned :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...