♥ivf m/prins♥ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei jenter:) Jeg går snart over til 2.tri, så jeg hører ikke til her, men må innom for å stille dere et spørsmål. På tirsdag ringte Hildur Strømme til meg. Jeg får henne som jordmor:)))) Har hørt sååååå mye bra om henne og lurer på om det er noen av dere siddiser her inne som er i kontakt med henne...? Jeg har ikke møtt henne enda, men jeg tror og føler at hun er helt fantastisk. Har jeg rett? ))) Moro om noen vil svare meg her, så på forhånd takk Klemmer fra meg:o)
mayaya Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Tror ikke det er lov til å diskutere navngitte personer her inne... :-)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Hva??????!!!!! Og hvor står det???? Jeg ber om noen positive tilbakemeldinge om en jordmor altså... Jeg kommer fra assistert befruktning og har vært der de siste 2 årene. Der har vi diskutert litt av hvert for å si det sånn og leger, sykepleier m.m. ved de forskjellige klinikkene blir nevnt i fleng.... Men greit nok det, skal ikke spørre mere her inne jeg, selv om det er det dummeste jeg har hørt. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå