Gå til innhold

har dere begynt å røyke igjen?


Angelas_Baby

Anbefalte innlegg

Dere som sluttet å røyke da dere var gravide....har dere begynt igjen, eller skal dere holde dere røykfrie?

Jeg røyket selv, og sluttet på dagen da testen var positiv. Har ikke lyst til å begynne igjen, det er så utrolig deilig å være røykfri.

Blir skikkelig kvalm når jeg ser og lukter på folk som røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg hadde bestemt meg for å slutte før jeg fant ut at jeg var gravid.

Så jeg sluttet en uke før vi fant det ut at jeg var gravid, så da var det ikke noen vei tilbake ;o) Har ikke røyket etter at hun kom og savner det ikke! Deilig å være røykfri og har tenk å fortsette med det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta et halvt år før jeg ble gravid og skal ALDRI begynne å røyke igjen!! Savner det ikke i det hele tatt og er bare så glad for at jeg har slutta helt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutta i begynnelsen av svangerskapet jeg også, men har vært røyksugen de to siste ukene nå (jenta er 5 uker nå) vet ikke helt hva jeg skal gjøre, spiser mer mat og sjokolade når suget kommer.....sukk!! Men skal prøve å komme over det, har jo ikke røyka siden påskeaften og da er det lite lurt å begynne igjen........Skal prøve å være flink jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta i uke 7 i svangerskapet og har enda ikke røyka. Sa til meg selv at deg kun var en pause. Tror det var lettere å ikke røyke når jeg sa det var en pause. Har ikke røyka enda. Mini er 5 uker i morgen.

 

MEN, jeg blir mer å mer røyksyk.... Har egentlig aldri hatt lyst til å slutte, men alltid sagt at jeg ikke skulle røyke som gravid og det klarte jeg jo. Dumt å begynne igjen, men jeg kommer til å ta en røyk første jentekvelden med rødvin regner jeg med. Håper ikke (tror heller ikke) at jeg kommer til å røyke like mye som tidligere men....

 

Håper også at jeg kommer til å ønske å SLUTTE kanskje neste gang jeg blir gravid.

 

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff meg også... :( trøster meg selv med (selvom jeg veit det er helt ufattelig sykt teit å røyke) at vesla får mme, så slipper hu å få den dumme nikotinen i seg.... *skal klare å slutte snart, optimist* :)

 

hadde mamma levd hadde hun hudfletta meg asså!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid med jenta vår sluttet jeg etter å ha røkt i 15 år, vr røykfri til hun var nesten ett år, da var vi 3 uker i syden og fristelsen ble for stor med masse deilig vin og mat på terrassen etter at hun var lagt for kvelden.

Så dro vi til Fankrike senere på sommeren, og deretter gikkd et slag i slag og da høsten kom kunne jeg ikke slutte...

Holdt på mer eller mindre daglig frem til jeg ble gravid pånytt, i mars 06.

Synes det er deilig å være røykfri (igjen) og synes det lukter vondt av mannen min (som har begynt å snuse, men også tar en sigg en gang i blandt)

Men da vi var ute og feiret bursdagen min på onsdag tok jeg to røyk til et glass champagne, og det smakte himmelsk !

Imidlertid IKKE lyst på mere røyk etterpå, så denne gangen SKAL jeg klare å kun være festrøyker!

(og for en tobarnsmamma så vil fest si maks 4 ganger i året ;.))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet med en gang testen viste positiv, og den siste måneden jeg gikk gravid var jeg røyksugen som bare H***** men røykte ikke....

men nå har jeg blitt festrøyker, men siden det er så dårlig med fester på meg nå så er jeg sinnsykt røyk sugen hele tida... men sambo har vel mest lyst til å nekte meg å røyke pga familiesykdommer... så jeg prøver å la røyken ligge godt gjemt i veska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på flekken ved positiv test. Det er så deilig å endelig ha klart det, har ikke hatt ryggrad til det før. Kommer aldri til å begynne igjen, frister overhodet ikke og det er så deilig å være "fri" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...