Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt på vei kan jeg være for å fortsatt få fly? Jeg har så lyst til å dra til London.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også. Har nemlig muligheten til å reise 14 dager til Tyrkia med jobben til samboeren. Da er jeg i uke 30+3

Skrevet

jeg reiste til barcelona når jeg var 32uker på vei :) tror du kan reise me fly fram t 4uker før fødselen..

Skrevet

jeg har hørt at man ikke skal fly i de 6 siste ukene før nedkomst.. Ellers bør man også snakke med legen sin.. Jeg skal selv ut å fly i mai.. da er jeg 30 uker på vei.. tror det skal gå bra er jo fortsatt 3 mnd igjen til termin da:)

Skrevet

Takk for oppmuntrende svar!! :-) Da har jeg jo god tid på meg! Det koster jo nesten ingen ting jo....

Skrevet

Hei!

Skal ut å fly selv nå i Mars, er kun da 4 og en halv mnd på vei. Fikk beskjed av legen om å reise meg ofte, ca 1 gang i timen. Skal til Egypt og det er en flytur på 6 timer:o)

London blir nok bra, har hørt de har bra mammabutikker der. Tips sjekk motherscare.com, der er det mye fint:o) En av butikkene ligger i Oxford Street.

Skrevet

Det er ulike regler for de ulike selskapene, så lurt å sjekke med det aktuelle reisebyrå/flyselskap før du skal ut og fly. Det avhenger jo også av reiselengden hva de tillater. Her er det som står på SAS Braathens sine sider:

Inntil 4 uker før termin:

Ingen begrensninger.

Mellom 2 til 4 uker før termin:

For reise mellom 2 og 4 uker før termin kreves det en legeerklæring. Reisetiden for hver enkelt strekning kan ikke overstige 4 timer.

Mindre enn 2 uker før termin:

Gravide aksepteres ikke.

Det anbefales at gravide passasjerer forhører seg med deres forsikringsselskap om hvilken periode av graviditeten forsikringen er gyldig.

http://www.sasbraathens.no/no/Alt-om-reisen/Reise-under-graviditet/

GOD TUR!!!

Skrevet

ryanair er veldig strenge. tror de stopper på uke 25 eller 27. desverre er jo de også de billigste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...