Gå til innhold

Da hører jeg til her hos dere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hit!!

Gratulerte deg på bli gravid også.. Men, gjør det gjerne igjen!!

GRATULERER!!

Men, når hadde du ikm da?? Er 5+4 selv i dag,og testet pos for to uker siden...hm.. Hadde vel ikm den 15.. bare lurer altså, ikke mening å snoke!!

Lykke til videre!!

hadde siste mens den 19 desember. så det var det det sto på babyverden! men er sikkert kortere ;) ser ikke bort ifra det, men holder meg til høyeste tall, for er redd for å miste.. har mista før så... jo fortere 1tri er over, jo bedre! :-)

Annonse

Okei.. eg hadde siste 18 des, så da stemmer det då.. men da må du vel hatt ikm tidligere, eller har du lange sykluser?? Men, sikkert deilig å være kommet så lang allerede!! Kos deg!! Går nok bra denne gang skal du se!!! :-))

Vi får heie på hverandre!!

Klem!!

jeg har litt sen el, så jeg "vet" jeg er litt kortere, men synes det er greit å regne etter mens datoen, for er ikke sikker på hvilken dato jeg hadde el. hvis jeg regner fra da jeg hadde el ca så er jeg rundt 4+3, eller noe slikt. men det stemmer liksom ikke helt det heller. ja, du skjønner matten ;-) hadde ikm 21/20 januar. så.... komplissert ;) får ikke 4+3 til å stemme når jeg nesten er 1 uke over.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...