Gå til innhold

Da hører jeg til her hos dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet positivt i dag. er en uke over ikm, og har regnet ut at jeg etter mens termin er 5+3

:-D

så hallo allihop :-) jeg er 22 år, å venter nummer 2! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi for deg og gratulerer så mye. Så utrolig lykkelig man blir når krysset kryper frem i displayet. Kos deg med nyheten og lykke lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Velkommen hit =)

Skrevet

Velkommen hit!!

Gratulerte deg på bli gravid også.. Men, gjør det gjerne igjen!!

GRATULERER!!

Men, når hadde du ikm da?? Er 5+4 selv i dag,og testet pos for to uker siden...hm.. Hadde vel ikm den 15.. bare lurer altså, ikke mening å snoke!!

Lykke til videre!!

Skrevet

hadde siste mens den 19 desember. så det var det det sto på babyverden! men er sikkert kortere ;) ser ikke bort ifra det, men holder meg til høyeste tall, for er redd for å miste.. har mista før så... jo fortere 1tri er over, jo bedre! :-)

Skrevet

Okei.. eg hadde siste 18 des, så da stemmer det då.. men da må du vel hatt ikm tidligere, eller har du lange sykluser?? Men, sikkert deilig å være kommet så lang allerede!! Kos deg!! Går nok bra denne gang skal du se!!! :-))

Vi får heie på hverandre!!

Klem!!

Skrevet

jeg har litt sen el, så jeg "vet" jeg er litt kortere, men synes det er greit å regne etter mens datoen, for er ikke sikker på hvilken dato jeg hadde el. hvis jeg regner fra da jeg hadde el ca så er jeg rundt 4+3, eller noe slikt. men det stemmer liksom ikke helt det heller. ja, du skjønner matten ;-) hadde ikm 21/20 januar. så.... komplissert ;) får ikke 4+3 til å stemme når jeg nesten er 1 uke over.

Skrevet

Hehe.. ikke lett dette her!

Men greit å være i uke 6.. du får jo vite mer på ul senere.. Lettere å være positiv i uke 6 enn 4.. og positiv er bra!! :-))

Lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig at du også kom inn hit! kos deg masse:) Når ble termin?

Skrevet

termin er et sted imellom 27 september til 4 oktober.. hehe. og du da?

Skrevet

GRATULERER!

Så hyggelig da! Jeg husker deg fra inne på Bli gravid. Er selv snart 8 fullgåtte uker, har termin rundt 10. sept, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...