Gå til innhold

Jaja...dag 43 da..ingen tante å se...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av lange sykluser ja... snufs..

Jaja..da må de ta meg alvorlig på ul ihvertfall..kan ikke gå rundt sånn her...blir jo gal...

Men kan jo hende at tanta ikke kommer og da:) krysser alt jeg har for det!

Spent på hva helga bringer....

Har hatt menssmerter i over en uke..masse utflod... øm og hard i magen... jeje!

Ikke godt å si!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dag 43 etter ikm eller dag 43 i syklusen?

har du sjekket når du hadde el? eller tar du det bare på feelingen?

Skrevet

nei dag 43 i syklusen ja....

Aner ikke om og når jeg hadde el... vi prøver ikke med tester osv lenger..ble for mye stress.. men hadde jevnlig sex annahverdag den uka jeg hadde masse elslim.. fra dag 19 ca....

vi får se åssen d går.....

Skrevet

tenkte å begynne å teste el denne pp. aner ikke hvor lang syklus jeg har. en pp kan den være på 32 dager, neste på over 40. tenkte det var like greit å se om jeg har el og når jeg evt. har den.. da slipper man i hvertfall å lure på når man skal ha mens. den skal jo komme sånn ca 14 dager etter el..

hvordan stemte det når du teste etter el?

ikke for å rippe opp i vonde minner, men hvordan går det med pappaen din.. mener jeg leste her inne at han ikke hadde det så bra... håper ting går litt bedre.

helgeklem

Skrevet

Ja det kan være greit å teste etter el når man har rare sykluser.. men prob mitt var at mine kan være så lange at jeg må teste alt for lenge... i 2 uker og mer... og d orker jeg rett og slett ikke.. Som jeg sier.. tanta kommer når hun kommer... har med meg ei truse og ett bind i veska til enhver tid.. ordner seg...

Fant kun el en gang med test jeg...men ble ikke gravid... så tester driter jeg i:)

Det går opp og ned med pappa desverre.. vanskelig å si noe klart..han jobber seg halvt ihjel... spørs om d er d som holder han oppe..skal invitere han på middag i helga så får vi prata litt da:)

klem

Skrevet

rart det med el. hva sier legen da? er det sikkert at du har el? mener jeg hørte noe om at det fantees noe som gjorde at syklusen kom igang igjen, men det har du sikkert allerede hørt om.

høres koselig ut med middag i helgen.

Skrevet

Legen aner ikke... vi har ikke sjekka etter el.... Skal til innvendig ul på førstkommende torsdag..se om de kan se noe galt der inne..

Ja man kan ta pergo for å få igang eggeløsning.. så vi får se om jeg må på en slik kur..

Mulig jeg har så utstabile sykluser fordi ejg er overvektig... (bare jeg selv som tror det men)

Skrevet

trodde det bare ble ustabilt dersom man var for tynn jeg... tror ikke overvekt har noe å si.. hvor overvektig er du? ifl bmi er jeg helsefarlig overvektig, men jeg synes ikke jeg er så overvektig. er 170 og veier ca 80.

Skrevet

Jeg fikk mens 15 deseber sist forrige gang så det er vel noe sånt til meg også! Frustrerende. Har du testa?

Skrevet

Nei har lest at overvekt kan forstyrre syklusene jeg.. også i forhold til pco... da legger man jo lett på seg osv.. men jeg tror ikke jeg har det...

Jeg er 154 cm og veier 89 kg... Så jeg er også helsefarlig overvektig! Jeg er feit jeg:) hehe.. men men... Den bmi greia sier jo d samme til alle som veier litt mer enn de burde... helt håpløst... om du er 170 cm og og veier 80 kg så er du ikke overvektig i mine øyne..men vi er jo alle forskjellig bygd...du skal ikke hrøe på derre bmi greia..d er bare tull!

Skrevet

synes det er bra at vi er forskjellige jeg..

man må leve med den kroppen man har.

eneste som er kjipt er når klesbutikkene har bestemt seg for at str. 42 ikke lenger er str. 42. var påå lindex for å kjøpe meg en bukse i stad.. prøvde str 46, og den var stram.. bukser jeg har hjemme er i str. 42 og passer helt fint.

er det rart folk får dårlig selvbilde.. kjøpte med sko i stedet jeg. de passer i hvertfall

Skrevet

Ja der kan du se..var på lindex i går jeg og gitt... kjøpte meg 2 bukser der.. den ene var en sånn kosebukse med masse stretch i str 42..satt perfekt..og den andre var en dongri bukse i str 46..den satt flott på..men var litt stram i livet..kjøpte begge... Men du må huske at bukser du har hjemme som er i str 42 sannsynligvis har utvidet seg litt..det har mine..jeg og har bukser i str 42..som passer helt fint... men de er jo brukt en del... blir utvidet med at jeg la på meg veit du.. men ja str har fornadret seg en del...

Skrevet

ja det skal ikke være lett. hadde jeg hatt midler og mulighetskulle jeg startet en butikk for allminnelige jenter.. det er det vi er.. flertallet av befolkningen passer ikke inn i str 36-38. men det er til de alle klærne passer.

klarer ikke kjøpte bukser som er for stramme i livet jeg.. får bare masse problemer med fordøyelsen da. er nok mange av buksene jeg prøver som jeg kunne kjøpt, men som sagt, de er for trnage eller lave i livet..

nå ble det mye syting her. godt å få det ut før mannen kommer hjem fra jobb..

er ikke lett å lage barn med noen som syter over kroppen sin. godt det bare er innimellom.. hehe

Skrevet

Ja kan være med på den ideen din jeg ja! uten tvil! heheheh..hvor bor du? ;) tihi....

Jeg er ikke noe fan av bukser som er stramme i livet jeg heller..men alle dongribuksene jeg kjøper har strech i livet, ergo utvider de seg minst en halv str etter jeg har brukt dem noen ganger..:) så da går d greit lell....

Deilig å syte litt! Det er vel d bim er for? hehehhehe...

Skrevet

helt enig.. godt å være skikkelig sytete kvinnfolk noen ganger.

bor i oslo.. du?

er 82 modell, så er ikke så mye eldre enn deg.

jeg kjøper alltid bukser som er for trange fordi selgeren sier de vil utvide seg, men får meg ikke til å gå med de når jeg kommer hjem. da er joggedressen så fristende. og når jeg da har bruk for bukse, er den jo for trang.. (dumme dumme meg hehe..) så da ender den bakerst i skapet.

Skrevet

Attme trondheim her..... ja du er vel 24-25 du da? :)

hehe..nei man må pine seg igjennom de første dagene med buksene..men jeg hater å kjøpe så de passer på butikken..for da blir jeg jo dødsavhengig av belter seinere..og d er ikke bare å finne fine lange belter....sukk....

Skrevet

mannen min kommer fra sør-trøndelag.

veldig koselig i trondheim synes jeg. trives i byen

Skrevet

:) ja er veldig koslig her... men er ikke så mye som skjer at d gjør noe da..hehe

Men nå må jeg vaske litt jeg:)

klem

Skrevet

lykke til med vaskingen i middag med pappaen din..

snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...