Gå til innhold

Fant så mye fint på Exit i stad!


tæssejenta

Anbefalte innlegg

Billig var det også. :) Kjøpte en fin, blå ytter jakke til 50 *(!) kr, og to bodyer og en lue. Kom på 200 kr tilsammen! Var så nydelige bodyer! Det stod "Mamma synes jeg er søt" på den ene og "Familiens skatt" på den andre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, de har så mye fint der!

 

Jeg hadde ett innlegg her for to (?) uker siden hvor jeg hadde vært på salg. Kom litt tidlig til Oslo S, så jeg handlet på Exit på Byporten. Klarte å begrense meg til en bukse og en genser. Men dagen etter gikk mamma og jeg på tur, da havnet vi selvfølgelig inne i Torvbyen (i Fredrikstad, for de som lurer!). Og der var det jo en Exit butikk. Handlet tre gensre og to bukser. Pluss ett par skikkelig tøffe sko! Vi arver masse klær, så jeg har nesten ikke kjøpt en eneste ting til gutten vår enda. Så jeg gikk litt berserk... :o)

 

Det fine var at mamma hadde ikke sett den butikken før, hun ble jo frelst av de fine klærne også. Så nå får nok både Karsten og de andre barnebarna Exit-klær i gave fremover... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på Torvbyen jeg var også:) Men det var litt utplukka der nå da.. Men de pleier å ha såå mye fin der ja. Har arvet masse vi også, så det blir ikke til at vi handler så mye til han. Men det er jo alltid morro med noe nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at du var på Torvbyen, siden du er fra "Tæsse"... :o)

 

Jeg er jo Fredrikstad-jente, jeg, selv om jeg nå faktisk har bodd lenger tid ute av byen enn i byen. Men det er der jeg har barne-, ungdom- og videregående skole fra... Og mamma bor fortsatt der. En flott by!! :o)

 

(Kanskje jeg klarer å "lure" mannen min til å bli med på å flytte hjem igjen dit!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...