Gå til innhold

Flere som venter gutt i mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere har det hittil i svangerskapet. Jeg er i uke 23+6, og har det i grunn ganske bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter en gutt 1. mai. Har vært i kjempeform hele tiden! Ikke vært kvalm i det hele tatt (heldigvis.....). Selvfølgelig trøtt og sliten til tider, men ikke noe jeg kan klage på. Har til nå hatt ett helt smertefritt og fantastisk svangerskap.... Håper de siste 95 dagene også blir bra :o)

Skrevet

Hei! Jeg venter en gutt 21. mai. Har vært frisk og fin hele svangerskapet, men begynner å få litt vondt i ryggen. Har fått ganske stor mage nå også. Har dere??

Gleder meg veldig til han kommer. Vi har ei jente som blir 18 mnd når denne tassen kommer, så det kommer nok til å bli travelt en stund. Har dere noen fra før eller?

Lykke til da=)

Skrevet

Får håpe det fortsetter sånn! Har termin 20.mai jeg, og er 40% sykmeldt allerede nå. Sliter med vondt i ryggen. Jobber i barnehage, så har vel ikke vært flink nok til å ta hensyn til meg selv

Skrevet

Magen vokser nå ja! Venter mitt første barn jeg da, og syns i grunn det er utrolig spennende! Har vært i kjempeform helt fram til nå.

Skrevet

Jeg venter en gutt 19.mai..Har hatt det veldig bra hittil,men er sykemeldt pga tung jobb :)

Skrevet

SV gutt07: Jeg er også fra Moss, venter en gutt 20. mai. Han blir mitt første barn.

Skrevet

Hei!

Vi venter på lillebror som skal komme rundt omkring 27 mai. Jeg er 23 uker blank i dag, og formen er i grunnen fin. Har litt bekkenløsning, men den holdes i sjakk med fysio og at jeg tar litt ekstra hensyn. Ellers er magen blitt ganske stor, men den er ikke i veien enda.

Skrevet

Så moro da :) venter den 3 gutten jeg da..he he..hvor fra moss er du??

Skrevet

jeg venter gutt 18. mai,og gleder meg veldig:) Er i jobb enda,var plaget med kvalme frem til uke 20,men nå er alt topp:) Blir litt sliten av og til,men det hører jo med:)

Skrevet

Bor i Skredderåsen. Du da?

Skrevet

Moss er jo i grunn en liten by! Hva slags jobb har du da?

Skrevet

Jobber på partnertech på solgård..gamle th kristiansen :) både jeg og sambo er der..

Skrevet

Ok. Jobber som førskolelærer på småbarnsavdeling i barnehage jeg da. Det byr i grunn på noen løft i løpet av dagen + alt tøyet som skal av og på

Skrevet

venter gutt rundt 28 mai. Sliter veldig både med BL og trøtthet/svimmelhet jeg da. Har en liten en som rekker å fylle 3 før minsten kommer.

går på skole, så jeg kan justere hverdagen me selv, men går glipp av forelesninger da (selv om teflonhjernen min ikke hadde hatt noen nytte av å være der om dagen heller).

Skrevet

Jeg har termin 4 mai og venter da gutt nr 2. Gutten jeg har fra før fylte nettopp 2 år. Gleder oss veldig.

Var veldig kvalm fra uk 4-16. Etter det har alt vært helt supert og jeg har jobbet fullt hele tiden.

Skrevet

heihei..jeg venter minst 1 gutt..=) 27 mai..=) men kan hende vi ender opp i april klubben...vi får c..

jeg er 23+0 og formen begynner å blir rar..men tar det pent hver dag=) har hatt det supert til nå..

Skrevet

Jeg venter gutt 27.mai, og er i uke 22+5. Er sykemeldt pga BL, ellers er formen fin =)

Skrevet

jeg venter gutt 28 mai =)

Vi gleder oss veldig.

jeg var litt kvalm i starten men det ga seg rundt uke 12.

magen begynner å vokser, fin og rund, men ikke i veien ennå :)

Jeg synes tiden går så treig! skulle ønske jeg kunne FWD lite gran!

Skrevet

Hei hei :)

Venter gutt 2.mai og har vært sykemeldt en god stund, er frisør og klarer ikke stå rolig fordi da blir jeg så svimmel at jeg nesten svimer av pluss at jeg fikk veldig tidlig bekkeløsning. Men ellers må jeg si at formen den er bra og har vært det for det meste hele tiden :) Magen har begynt og vokse seg fin og rund også

Skrevet

Jeg venter en gutt 10. mai. Men han kommer senest 26. april ! Blir satt i gang pga komplikasjoner ved sist fødsel!!!!

Har bekkenproblemer, men har ikke vært kvalm! Sykemeldt 100 % nå, å kommer nok til å være det til permisjon!

Skrevet

Jeg venter min første den 1. mai - så kan jo bli en aprilgutt også da! :)

Magen er stoor, den begynte å vises allerede i uke 13.

Jeg har vært veldig mye kvalm, svimmel og hodepine - og vært 100 % sykemeldt nesten hele vegen siden uke 6 eller 7. Nå er formen litt bedre og jeg driver jeg å prøver meg litt fram ifht jobb. Ser ut til at å jobbe 30 % funker bra. Det er veldig godt! :)

Ellers må jeg si at svangerskapet frem til for et par-tre uker siden har vært som en laaang, vond fyllesjuke hva form angår! ;)

Skrevet

venter gutt 5 mai...

gleder meg stort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...