Gå til innhold

norges krybbedød-forbund!!! Stygge folk det der...

dellta og Lucky Luke <3

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en telefon fra de, spurte om jeg hadde lyst til å støtte de?

Hun dama var helt teit... :( Er ikke akkurat det eg har lyst til å tenke på no liksom..

Synes det er utrolig dumt at de får taki nummert her fra!!!!!!!

Andre som har blitt kontaktet?

Fortsetter under...

ja,tenk.har hatt samme nummer i noen år nå og aldri hatt noen selgere og lignende på mibiltelefonen,men idag ringte de jaggu fra krybbedød-forbundet.enn å være så utrolig frekk,jeg er overbevist om at de vet at jeg er gravid på en eller annet måte!

hmm..men hva spør disse folka om da? informerer di om krybbedød og risikoer eller maser di på at du må kjøpe et ellerannet dyrt så ikke ungen din skal dø osv..? kjønner ikke helt hva dette går ut på...heldigvis har jeg ikke blitt ringt av noen enda,men hvis di bare ringer for og informere om saken og ting man skal være obs på så er vell det bare bra..? eller?

De ringer alle da, har sånn liste egentlig.. Jeg støtter de, men er fordi jeg mistet lillesøsteren min i det:( Men det er da 18 år siden, da de mente at babyer skulle sove på magen!! Dustete greier... Det er nesten ingen som dør av det lenger.. Uansett finnes det all slags alarmer man kan kjøpe som piper med en gang barnet slutter å puste.. Jeg har allerede skaffet meg det:) Å jeg kommer til å være veldig overbeskyttene for babyen min hele tiden, passe på å gå å se om hun puster..Men det er ingen vits å være redd for at noe sånt skal skje, det er dumt å gå rundt å være bekymret hver dag!

Men seriøst hvis de ringer fra krybbedød-forbundet å informerer på den måten som du forteller, så hadde det klikka for meg også tror jeg.. Sånne folk som skal få inn penger overdriver så sinnsykt!! Hater det!!

Annonse

ja har hørt om de der. de ringer til gravide. og spesielt til folk som nettopp har født. håper de ringer til meg. så skal de få høre nøyaktig hva jeg mener om saken. håper dere også gir de klar mld om hva vi syntes om det tullet deres, om de ringer dere

Sønnen til venninna mi døde i magen hennes 4dager før termin..

Morkaka løsna i magen.

På begravelsesdagen ringte krybbedødforbundet.. De visste jo ikke at d var begravelses dagen, men allikavel...synes at d e sleipt at dem ringe til gravid åg nybakte foreldrer... Dem burde fokusere på ei anna oppringningsgruppe.

Har hørt om de der! de ringer KUN jenter/damer som helst er gravid/nettopp fått eller faktisk nettopp mistet ett barn i krybbedød! De søker opp navn de finner på evt sia her!! Spørr de om evt nettside du kan se på! får du nettsiden til krybbedødforeningen er de ok men får du ikke noen side så er de bare ute etter penger!! De ringer jo ikke bare på dagtid. Har hørt om ei som fikk tlf fra de kl 22! Hvem ringer så sent??

Jeg har også erfaring med dette!! Ble HELT SATT UT, for de ringte og var først sååå hyggelige. Da jeg sa at dette ville jeg ikke støtte over tlf, først og fremst fordi jeg syntes det er frekkt å ringe sånn, og pga at dette er jo ett VELDIG følsomt tema!, da ble han som ringte vanvittig SNURT rett og slett.. Er det mulig?!?! Han ble kort i tonen og nesten litt småfrekk... Dette burde noen reagere på.

Hei!!!!

en kort stund etter søstera mi ble gravid ringte de til henne,

aldri ringt henne før...

å et par månder etter jeg ble gravid ringte de meg,

aldri ringt meg før heller....

syns d er e helt feil å gjøre d sånn... blir da heller irritert å opprørt enn interresert...

tror nok de mister en del som kanskje ellers ville støttet, ved å "vente" med å ringe til folk har blitt gravid bare for å treffe et ømt punkt... for å "presse" de til dette......... ikke bra..-...-.

Annonse

de ringte meg 5 ganger i løpet av en dag, ville ikke ta telefonen da jeg ikke visste hvem som ringte. til slutt tok kjæresten min telefonen og da krevde de å få snakke med meg, da han sa at ikke det gikk, ble de kjempe sinte, så spurde typen min om de skulle selge noe, og da sa de: Ja faktisk. typen sa vi ikke var interisert og la på, dagen etter ringte de igjen og skulle snakke med meg, men da kjeftet typen min på de, og sa de måtte la oss være ifred.

Jeg blir nesten litt flau nå, men har selv jobbet som telefonselger. Og telefonselskapet jeg jobbet for, solgte blant annet kalendere (og lodd) for krybbedødforeningen.

Jeg er helt enig med dere om at det ikke burde være sånn at de ringer kun gravide og de som akkurat har fått baby osv! Jeg visste ikke en gang at vi gjorde det når jeg var telefonselger der.

Det som er synd vettu, er at de som er på telefonen, er gutter og jenter mellom 16 og 22 år (vanligvis) som ikke har snøring om temaet i det hele tatt! De får bare beskjed om å si det og det og tjene masse penger.

Vi har aldri fått telefon fra dem før, men i dag ringte dem til samboeren min og ville ha han til å sende 300 kr til de, "300 kr er jo tross alt ikke mye for å redde et liv" og masse sånt kom de med. Prøver de å dytte på folk dårlig samvittighet eller?? Kan godt være at det er tilfeldig at de ringte han i dag, men jeg tror ikke helt på det. Jeg skulle nemlig hatt termin om 3 uker...

hvis de ringer meg kommer jeg ikke til å støtte dem. ikke fordi saken deres ikke er god, arbeidet der har fått gjort er veldig bra, men fordi jeg synes det er forkastelig å ringe til noen som er gravid eller nybakt forelder, fordi dette er et aktuelt tema for dem. de kunne heller ringt etter en viss periode etter barnet er fylt ett år eller noe. da hadde jeg støttet dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...