Gå til innhold

November: Ligge på magen....


2nj♥

Anbefalte innlegg

Er dere flinke til å la babyen ligge på magen når den er våken? Og liker de det??

 

Jeg prøver å la gullet ligge litt på magen noen ganger per dag. Han blir fort lei da. Løfter hodet og overkroppen høyt opp, så det hender han snurrer over på ryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det nok også et par ganger om dagen. Noen ganger er det greit, og han suger på hånda si og koser seg, mens andre ganger er det skriking med en gang.

Tipper over på ryggen innimellom, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gjøre det litt mer morsomt ved å la henne ligge på magen oppå magen min av og til. Noen ganger er det stor suksess. På gulvet blir det mest kjefting når jeg legger henne på magen. Roper og bæljer og er SÅ sint. Blir fort fornøyd om hun ruller seg over på rygg igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny liker ikke å ligge på magen, så det blir lite trening. men så skal hun absolutt stå eller sitte når hun er våken da..nekter å ligge..så jeg tror nok hun får en del trening likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de klart å rulle seg over på ryggen allerede? Jøss så flinke da.. Gutten min elsker å ligge på magen, så blir en del ganger i løpet av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gutten min har rullet over fra magen til ryggen i et par uker......-men det er jo helst det at han "mister" balansen og tipper over, tror ikke det er en bevisst handling enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger Leah mye på magen for d er d hun liker mest når jeg er våken. D kan hende jeg må legge henne på magen på natta også, for at hun ikke vil ligge på ryggen. Men d går jo bra d å så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her liker han best å ligge på magen på magen min, men ligger litt på gulvet også. Det kan variere fra et halv minutt til en fem-ti minutter, alt etter formen hans. Merker det godt når han er fornøyd ja, for å si det sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...