Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på tre ultralyder

1. fikk beskjed om mest sannsynlig jente(uke 16)

2. gutt(uke18)

3. gutt(uke21)

alle ultralydene er tatt hos tre forskjellige leger..

Hjertelyden har liggi gjennomsnittslig på 155 hele veien og gjør det fortsatt..

det kinesiske fødselskartet på barnimagen og babyverden sier jente..

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Hvis du har fått gutt til svar to ganger så tror eg kanskj ejeg ville ha gått for gutt. eller så får du ta en ul til:)

Skrevet

Jeg hadde nok stolt mest på de 2 siste ultralydene ja! Uke 16 er veldig tidlig, og da er det ikke like lett å se forskjell. Og gutt er vel det sikreste de ser ;-)

Skrevet

tror vel mest på gutt jeg også,men greier lissom ikke helt å kjøpe inn guttklær..må nesten ha noen nøytrale klær også da vettu...gøy uansett,men hadde vært morro med en gutt siden vi har jente fra før..

stemmer det kinesiske fødselskartet på dere?

Skrevet

Det kinesiske fødselskartet og hjertelyden har ingenting å si. Tror nok du kan stole på de to siste ultralydene.

Skrevet

Jeg fikk vite gutt i uke 16. I uke 18, 24 og 30 jente. Ut kom jenta:)

Skrevet

Gutt tror jeg. Vanskelig å se i uke 16, men i uke 21 ser man gutter meget godt

Skrevet

Hva tror dere ligger i min mage da?! Tar gledelig imot "magefølelser" :) Var på UL i uke 18, og legen klarte ikke å se hva det var... Alle jeg treffer på sier at de tror det blir en gutt, ikke vet jeg hvorfor... Det har kansje litt med magens utseende å gjøre! Har ikke lagt på meg noe særlig under svangerskapet,(ca +2 kg) er i uke 31 nå. Mamma tok ringtest på meg, og den viste gutt... (jeg har tro på mammas "evner", hihi...) Ellers så var jeg ikke noe særlig dårlig i begynnelsen av svangerskapet, og har merket meg at hårveksten på leggene er mindre nå enn før jeg ble gravid, rart!!! (Mener jeg har lest at dette kan tyde på at det er en gutt, men det er jo så mange forskjellige "kjerringråd", at en kan bli tullete av mindre:)) Og jeg har ingen magefølelse selv... Det er det verste av alt, jeg som alltid har en sånn ømfintlig magefølelse!

Kansje du Cec26*Høygravid* som jeg har fått med meg har visse "evner" har en magefølelse på hva jeg og min kjære får!?? Vet du er høygravid, sliten, og blir oversvømt av e-mail fra folk som vil ha dine råd... (Føler meg nesten litt slem som i det hele tatt spør deg...) Hadde satt stor pris på et lite vink om du har tid og energi:)

Uansett så må vi til syvende og sist bare vente å se!! Er jo på en måte litt spennende og ikke vite helt 100 %...

Men som sagt tidligere i dette innlegget så tar jeg gledelig imot deres "magefølelser"...

Tusen takk:)

Skrevet

Ps:

Kinderegget/HI!

Må bare si at det ikke er meningen å buse inn i tråden din med egne spørsmål:) Ble bare så ivrig da jeg så at du hadde fått så mange svar!

Jeg tror også du får en liten gutt jeg:) (nårtid har du termin forresten?)

Lykke til!

Skrevet

Hei:) Jente1980... Jeg føler at det blir ei lita tulle jeg:)

Skrevet

Jente1980

gjør ingenting det vettu..hehe

har termin18.mars.er skikkelig spent selv om jeg holder en knapp på gutt...rart det der,men magefølelsen sa jente i begynnelsen,men den er ikke til å stole på.tar feil stadig vekk..

når har du termin?

morsom at så mange gadd å svare!!(ble på en måte litt sikrere lissom..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...