Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg venter barn nr 2 i juli, og har todelt livmor. Får ekstra oppfølging på sykehuset fra uke 20 ca. Har en fra før, og det svangerskapet gikk helt fint - bortsett fra at jeg tror det ble litt trangt på slutten, og at det var årsaken til litt lite liv de siste ukene, som igjen førte til at planlagt KS ble fremskyndet littegrann. Men alt gikk bare bra. Nå venter jeg altså nr to, og lurer på om det da vil være mindre risiko fordi livmoren alt har greid å fullføre et svangerskap tidligere. Tenker mye på hva som vil skje på slutten denne gangen. Er ikke sikker på hvilken side babyen lå i sist, men denne gangen har UL vist at h*n ligger i den venstre lommen. Ser det også tydelig når jeg ligger på ryggen, da har jeg en fin og fast liten kul på venstre side av magen. Mens den høyre er helt myk. Litt rart :-) Det ble KS sist pga seteleie, babyen hadde ikke plass til å snu seg. Nå lurer jeg også på om det er sannsynlig at dette skjer igjen. Er det noen der ute som har fått flere - eller er på vei - som har todelt livmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå