Gå til innhold

November: Hvilken str bruker babyen din i klær?


adelia*termin 18/10*

Anbefalte innlegg

Lillemann her er begynt å bruke 68 nå.....

Syntes der er stort jeg, men noe av det jeg har i 62 er jo begynt å bli for lite:(

Er jo stor forskjell i str også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker 62 for det meste, men fortsatt litt i str 56 også faktisk. Men han vokser ut av det ene plagget etter det andre i str 56 nå, stor variasjon i str. Alle de skjønne klærne som allerede er pakket bort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta vår bruker litt 56 og litt 62 her...er 8,5 uker gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått over til 62 for jeg syntes 56 begynte å bli for lite. Og d er jo ikke så godt å gå i klær som er for lite heller så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.5 måned og bruker noe 62 og noe 68. Er veldig stor forskjell på klærne synes jeg. Har lagt bort en hel masse med 62 klær som nesten ikke er brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett 56, men begynt med 62 også selv om det er litt stort ennå. Men hun har jo så mye fine klær så hvis man skal få brukt de mer enn en gang, så må vi bruke de før de er akkurat passe. Synd de vokser så fort ut av de fine klærne altså...

 

Jo faktisk så passer sånne bukser med føtter og bred strikk i livet ennå i str. 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56, men har nettopp kjøpt masse nytt og skal begynne å vaske 62. Regner med vi må begynne om 1-2 uker. Merker at en del sparkebukser og bodyer passer akkurat nå. Vemodig å pakke det bort:O( Har ekstremt mye i 62 da, så blir moro å ta det frem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har begynt å bruke litt 68 nå. Men han brukte 62 fra han var 4 uker, var jo 55 når han blei født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...