Gå til innhold

Etter at barne har lagt seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hva gjør dere da?

Her blir det enten tv eller data på meg og mannen. Det er så kjedelig!

Vi er ikke typen til å ha "se meg langt inn i øynene under romantisk middag med vin". Vi koser oss og slapper av. Men etter å ha fått barn er kveldene så utrolig kjedelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig :) syns det er godt jeg. Vi ser vanligvis nyheter og noen serier på tv, men vi snakker alltid mye sammen, ler av ting, diskuterer nyheter osv. Og akkurat den voksenkontaktn er uvurderlig ien travel hverdag :)

Skrevet

Det blir mye TV-titting og lesing på oss. Deilig å sløve på sofaen et par timer før vi skal legge oss. Det er såpass mye action i løpet av dagen at jeg setter pris på en time eller to med sløving i døgnet.

Skrevet

kjenner meg igjen i det du sier,og jeg tror at det er magne med oss.Deilig også da

Skrevet

Vi slapper av, rydder, pusser opp, ordner ting... Alt etter hva behovet er hjemme her. Nå i det siste har det vært litt oppussing, og deretter blir det rydding...

Synes det er veldig deilig å slappe av også og bare "kjede" seg,

Skrevet

Fint med en " oase " om kvelden, med stillhet, bøker, film, samtaler. Kl 05.50 starter dagen med brask og bram, og da er det programm helt til kvelden.

Skrevet

Ta utdannelse med kveldsundervisning, nettbasert undervisning, begynn å trene, være sammen med venninner, les bok og diskuter den med mannen din. Spill. Det er jo masse muligheter.

Skrevet

titter på tv mens vi ligger sammen under pless i sofa. Lager oss popkorn eller te eller noe sånt. Prater ofte hva vi skal finne på, kjøpe, glede oss til sommerfeiren osv.

Skrevet

Jeg er ihverfall kjedelig haha. jeg rydder og støvsuger stue.kjøkken bad og gang hver dag etter ungene er lagt klarer ikke sitte meg ned i sofaen uten at det blir gjort først. Min mann holder på å bli sprø av meg. så kan vi kose oss med en film og noe god mat. og labtopen å være på fanget etterpå.

Skrevet

Jeg også gjør det husarbeidet som må gjøres før jeg klarer å sette meg.. Får liskom ikke slappa av ordentlig før jeg vet jeg har gjort det som må gjøres. Etter det blir det gjerne tv, data eller en bok. Gubben er ofte ikke hjemme fra jonn før det er tid for køya.

Skrevet

Mye det samme her. En kveld i uken pleier vi å lage middag og tenne lys i hele stuen (telys, kybbelys ol) og slå av alt eletrisk lys og se en god film mens vi spiser, veldig koselig. Ellers så er vi mye hver for oss. Har også 1-2 kvelder i mnd hvor vi har avtalt at tv og data er forbudt og vi spiller spill sammen og prater. Ellers så er vi jo ikke hjemme hele tiden hver kveld noen av oss, han trener (jeg også før jeg ble gravid og fikk først mye blødninger og så mye kynnere og derfor har fått treningsforbud), jeg besøker venninner ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...