Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Noen som aner hvor man får kjøpt badebleie® i Osloområdet? Vil helst ha engangs (har ikke Libero det?), men på butikkene rundt oss selger de ikke det.
Beama Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Vet ikke med oslo.. men i Bergen plaier ICA og Coop Obs å ha. Også har apotekene..
polarn & pyrene Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg kjøper mine på coop obs og det er libero som har de ja.
Raffna Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Vet de har dem på Meny i hvert fall, men på mange andre butikkjeder også (i Oslo).
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Bare bortkasta penger! de holder ikke på urin engang! Kjøp heller ei badebukse som sitter sånn nogenlunde tett rundt lårene...
ApriIbaby Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Nå må jeg le litt......unnskyld . Poenget med en badebleie er jo at den skal kunne være i vann uten å suge opp vann....eller urin. hadde den gjort det hadde det vært like greit med en vanlig bleie. Den fanger opp æsjet....men suger ikke opp badevann eller urin. Det er det som er poenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå