Skilpadden Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Fikk beskjed om å komme med en gang. Lå først og hørte på hjertelyden i ca 10 min, og så fikk jeg ul. Kjempedeilig å vite at alt er bra med den lille babyen min. Jeg kunne fått vite kjønn, og ville så gjerne vite, men har lovet samboeren min at vi ikke skal finne det ut denne gangen.
Pinklady og Amalie Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg beunderer de som klarer å ikke få vite kjønn når de har sjangsen. Jeg er altfor nysgjerrig. Hvor langt er du på vei.
Skilpadden Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 30 uker. Det var vanskelig å si nei. Samboeren min var ikke med engang, så jeg kunne fått vite det uten å si noe... Men har jeg lovet, så har jeg lovet!
Frk. Vable Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jammen bra de tar oss gravide alvorlig og at du fikk slippe til med en gang! Og veldig bra alt stod bra til!! Er selv 30 uker og begynte akkurat å lure på om jeg hadde kjent liv selv idag, men nå kjenner jeg han snur seg inni der, så det var betryggende. Hadde de noen begrunnelse på hvorfor du ikke hadde kjent så mye liv?
Pinklady og Amalie Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Det kan vel hende du hadde blitt avslørt nårdu ikke lenger klarte å la være å kjøpe rosa eller blå klær:) Hehe! Fikk du komme med en gang du ringte, ingen spørsmål i det hele tatt?
Skilpadden Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Jeg fikk komme med en gang, ja. Forklarte situasjonen, og så sa de at da må jeg komme med en gang. Deilig å bli tatt på alvor!
Skilpadden Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Grunnen til at jeg har kjente lite liv er at morkaken ligger på framsiden og gjør at jeg ikke kjenner bevegelsene. Jeg så på skjermen at h*n rørte på seg, men kjente det ikke.
MissAntrop Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Hva var lite liv for deg da? Hvor lenge hadde du gått utenå kjenne noe i det hele tatt?
Skilpadden Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har kjent litt liv, men det har vært mye mindre enn vanlig. Vanligvis ser jeg flere ganger om dagen at magen rører på seg, men de siste dagene har bevegelsene vært veldig svake, og ikke til de "vanlige" tidene. Vanligvis hjelper det å drikke masse kaldt vann. Da har det blitt masse liv i magen, men de siste dagene har ikke det heller hjulpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå