Gå til innhold

Lurer litt på...

nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi:)

Har selv en samboer som er veldig flink til å hjelpe. Dog har han sine rarieteter han også. For eksempel tar han ut av oppvaskmaskinen, men han setter ikke inn det som står på benken. Da har han jo bare gjort halve jobben, ikke sant?

Mannen min er også utrolig sløv..han "ser" rett og slett ikke at vi gror ned i møkk, eller at skittentøyskurven er full..

Han kan vaske kjøkkenet uten å se at det er kaffe-flekker nedover alle underskapene og smuler under brødboksen.

Eneste han er "flink" til å klare uten å bli bedt om det, er faktisk oppvaskmaskinen, tømme og fylle.

Han har kanskje støvsugd tre ganger siden oktober...

Men samtidig er han så utrolig bra på å ta seg av datteren vår nå som jeg må amme og styre mye med lillebror, så jeg er veldig takknemlig for det.

Han leker og baser og underholder henne på en fantastisk måte, og det er jeg veldig glad for.

Og det er delvis min skyld han er blitt så sløv, fordi jeg overkompenserer og husker på absolutt alt hele tiden.

(litt kontrollfreak, serru)

Jeg sørger for at det alltid er mat i huset, handler alle husholdningsartikler, all mat og alle klær, vasker alle klær, passer på at ungene har rent tøy som passer, legger frem hver kveld, smører matpakke, vasker før det blir FOR skittent, plukker opp etter ungene og rydder daglig.

Jeg skifter alltid sengetøy, planlegger hva vi skal spise og lager maten, ordner med barnehagen, betaler alle regninger, skriver ned avtaler, husker på alle bursdager og fikser presanger.

Og så lenge jeg alltid ligger ham i forkant, når skal han da få anledning til å ta det ?

Og så har han selvsagt blitt for sløv og makelig etterhvert, så nå gjør han det ikke uansett hvor lenge jeg lar det ligge.

Men orker ikke krangle om noe så teit....da tar jeg det heller selv enn å føle meg som en masekjerring..

Samme her!

Sambo er flink til å ta inn og ut av oppvaskmaskina og å rydde av bordet på stua og sånn når det hoper seg opp.

Å så legger han sammen klær,men først når baljen renner over.Men å ha dem på plass gjør han ikke. Baljen kan stå med sammenbrettede klær i en uke hvis jeg ikke har dem på plass!!

Menmen,er vel sånn med mannfolk. De er like flinke til oss å se slike ting.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...