Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når legen tar feil av kjønn på ul,

er de oftest på tidlig ul da eller?

vi fikk vite at vi venter jente i uke 30.

men tør ikke helt å tro på det, .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Har det samme problemet. Har fått vite at jeg venter jente,men er ikke sikker på det selv.

En venninne av meg fikk vite hele svagerskapet at hun ventet en jente. Hun hadde hatt ca.6 ul. 2 uker før keisersnitt fant legen ut at det var en gutt.

Jeg går til samme lege,så jeg er litt skeptisk.

Må nok fint vente til nurket kommer ut :-)

Skrevet

Kommer vel mer an på legen enn tidspunktet tror nå jeg. Noen er flinkere enn andre! Vi fikk en antydning rundt uke 16, men legen mente det var litt tidlig, og i uke 32 fikk vi bekreftet samme kjønn. Legen mente at det var veldig sikkert, og ville bli veldig overrrasket om det ikke ble en jente. Fikk også med ultralydbilde som stemmer god overrens med bilder av kjønnsorganer til jente. Så nå stoler jeg på at det blir jente, og har handlet rosa klær på salg! Og skulle det mot alle odds vise seg å bli gutt, så er han velkommen han også :-)

Skrevet

Oi, dét har jeg egentlig aldri tenkt på at kunne skje nå man har hatt UL så sent?!. Vi har fått påvist jente mange ganger, og senest på 3D UL i uke 28 og vanlig UL i uke 30. Men ble litt betenkt av det du sier nå Mannemor......Kanskje jeg må forberede meg litt på at det ikke er 100% sikkert? Vanskelig for en som liker å planlegge, he-he. Men kjempeglad til uansett kjønn alstå;)!

Skrevet

vi fikk også et sånn bilde fra ul :-)

her shoppa litt jeg og, og siden ejg var bombesikker på at det var gutt så har vi gutte navn og,hihi...

bli jo seff glad uansett

Skrevet

Hoho, kommer det ut en jente til oss nå, blir det en mandig jente i klesveien :-)

Men to ul´er sa det samme, med 2 forskjellige personer som utførte, og begge sa det ikke var noe tvil, og pekte på pungen...

Men - man vet jo aldri :-D

Skrevet

Okay hvordan ser mageformen ut da?Har dere tatt den testen om hvilket kjønn dere kansje vill få her inne tror jeg det var???Jeg hadde rett på hva det ble så kansje den testen stemmer.Prøv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...