Dizzie_mortil3 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg hadde positiv EL test igår, så da skjer det vel noe rundt disse tider, er det flere som har EL nå? Fint å vente sammen med noen...
Canutte Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hei Dizzie! Har EL akkurat i disse dager etter planen,og venter i spenning på hva utfallet blir denne gangen. Jeg er i samme situasjon som deg, mistet spiren i november, så jeg er 3pp etter sa jeg og. Satser på at det snart klaffer igjen, og at spiren klorer seg fast både hos deg og meg..Ingenting jeg ønsker meg mer i verden en en baby igjen! Vi har forresten en egen skravletråd for oss som har ikm uke 6:-) Håper vi bimmes da:-) Lykke til videre *klem*
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 har EL i dag eller morgen, er litt usikker da jeg aldri ser ut til å få noen "tegn":P
Dizzie_mortil3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Så fint at det er flere! Jeg er ganske sikker på at EL var idag, siden jeg hadde pos test igår, eggløsningsslim igår og idag, og kortvarige sterke underlivssmerter i kveld. Pleier ikke å ha EL smerter men dette var såpass intenst at jeg ble kvalm og måtte legge meg på magen en stund. Jeg får tusle inn på skravletråden jeg da...synes bare de ofte blir litt lange og uoversiktlige... Lykke til begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå