Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte når gutten var 3.5mnd. Barnet var jo sultent:)

Skrevet

jeg ser vi lurer veldig på det samme Taman.. hehe.. er så usikker på om jeg skal prøve grøt eller ikke...

Skrevet

Jeg svarte ang grøttilvenning, og nå ser jeg de andre innleggene dine. Var i samme situasjon som deg, babyen spiste hver 3. time døgnet rundt og har gjort det i en måned. Vi har hatt økedøgn og jeg har jobbet m produksjonen, men ikke til hjelp. Jeg har gått mye ned i vekt og babyen er litt liten av seg men sunn og frisk. I samråd med helsesøster begynte vi grøtprosjekt, og har holdt på i snart en uke. Han sover i fem timer etter å få grøt til kvelds, og jeg ammer dermed litt mindre. Helsesøster sa også at det går an å gi en flaske mme til kvelds hvis det virker som om babyen ikke får nok næring. Men snakk med helsestasjonen din om det.

Skrevet

Vi gjorde det, for han hadde behov for mer mat. Var sutrete og våknet ofte om natta.

Skrevet

Ja, da han var 4mndr og 1uke begynte vi med grøt, amma og han fikk også 3flasker med mme i tillegg om dagen, men begynte å bli urolig igjen..

Begynte med mme da han var 3,5mndr..

Men oppe like mye på nattan da.. så ingen virkning der...

Han er nå snart 8mndr fortsatt oppe 2ganger om natta...

Skrevet

vi har begynt med smaking av grøt, ikke måltid! Fortsatt full pupp!!!!!

Han får også smake andre ting hvis han viser interesse for det vi har - har vi ikke noe han kan få, så gir vi han litt most frukt eller lager grøt til han....

Skrevet

Vi begynte med grøt når Julie Angelica var ca 3,5 mnd og det har fungert kjempefint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...