Gå til innhold

Til dere som tar bringebærkapsler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere merket noe forskjell i magen..? Jeg begynte å ta kapslene for ca. 1 uke siden og har i det siste har veldig løs mage (diare- sorry detaljer), og det er som oftest rett etter at jeg har tatt tablettene.

Tror dere tablettene kanskje ikke vil ha virkning på meg siden dette skjer? (eller er det bare en bivirkning?)

Tar dere tablettene til mat eller utenom måltider?

Håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Når du sier det så har kanskje magen vært litt annerledes. men ikke noe sann at det plager meg, er bare glad for at det kommer ut. Har hørt nok historier om de som er plaget med forstoppelse.

Jeg tar de som regel til middag. tar ikke to stk tre ganger daglig som det står på pakken. Jeg fant ut at jeg vil heller øke etterhvert for å se hvordan jeg reagerer på de.

Tar to til hvis jeg kommer på det eller ser boksen. Jeg er så dårlig på å huske på piller av alle slag:)

Skrevet

jeg får mer kynnere av kapslene, og tar dem til frokost og middag. Har ikke merket noen forskjell på avføringen...

Skrevet

hm.. ja kanskje. Hatt litt mageknip og er plutselig ikke forstoppet mer. Men hele kroppen har vært rar og merkelig siste tre ukene, og har bare tenkt at det er fordi det bare er noen få uker igjen. Men stort sett bare tatt 2 kapsler om dagen til nå.

Skrevet

Begynte med de i dag jeg, og ble rar i magen med en gang syntes jeg. Først stinn, men så kom ting i gang liksom;). Men er kvalm nå... Vet ikke helt om jeg kommer til å gidde å ta de mer hvis det fortsetter sånn. Drikker bringebær-te også, så det burde kanskje være no i seg selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...