Åleby Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei og hå. Her er en oppdatering fra oss i Vestfold. Det er travle uker, både på jobb og hjemme. Ikke før har M på 21/2 sluttet med hosten, før hun har fått vannkopper. Minst 1000, og de klør!!!! De er over alt, og hun sliter veldig. Stakkar... Men sånn er det, og det er vel greit å bli ferdig med det, tenker jeg. Jeg har gått og vært bekymret fordi jeg ikke har kjent noe bevegelser på en stund, så i dag fikk jeg komme innom jordmoren her og hørt begges hjertelyd. Det var en lettelse. Det er rart med det.. eller kanskje ikke, men vi slitere blir litt hysteriske. Uansett, nå kan jeg slippe å bekymre meg for det denne helgen. Skal til ul om en uke, og det blir gøy. Vi har allerede bestilt vogn. Teutonia team s4, en tvillingvogn som var på salg på babyshop i sandvika. Fikk ikke fargen jeg ville, men det overlever jeg vel. Det var nesten 2000,- billigere enn i Sverige, merkelig nok. Åssen er det med vekten din? Jeg fikk meg et lite sjokk da jeg snek meg opp på vekta nede hos jordmora.. opp 5 kg siden jeg ble gravid. Eller siden jeg begynte på hormoner. De legger jeg veldig på meg av, faktisk. Nå har jeg ikke vært av de sprekeste hittil, men nå må jeg virkelig skjerpe meg. HUFF! Er alt bra med deg og dine? Du har ikke sneket deg til en ul utenom den faste, vel? Da synes jeg du er kjempeflink, i så fall. Ha en riktig fin helg. Vi snakkes! Klemmer i massevis fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7952762-marimarei-er-du-der/
Marimarei Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei på deg. Tusen takk for koselig hilsen. Stakkars deres lille M, vannkopper er ikke noe stas, men som du skriver så er det greit å bli ferdig med det. Vår M har ikke hatt det ennå, kommer vel det også. Det å bekymre seg hører nok med til oss slitere. Jeg hadde helt hetta forrige helg, følte at jeg ikke kjente noe som helst. Da jeg kom på jobb på mandag nevnte jeg det for legen min, hun tok meg rett inn for å høre hjertlyden - og vips der var den dunk dunk ))) Da var alt greit igjen !! Så jeg skjønner deg godt når redselen kommer, man kan ikke noe for det. Så spennende med ny vogn, morro å kjøpe tvillingvogn tenker jeg. Vi har en fin vogn som M hadde, som vi bruker til den lille som kommer. Vekta ...... kremt. Huff den har krøpet litt oppover her også gett. 3 kg nå. Gikk opp mye sist også, så jeg tenker at det får bli det det blir, så får jeg heller være flink etterpå. Jeg prøver å være litt sunn da, men vekta kryper oppover alikevel. Ellers så er alt bare bra med meg babyen,T og M. Jeg jobber mye om dagen, stortrives med det.Dagene bare flyr av sted. Tenk nå er vi snart halvveis. Du er nok over halvveis siden det er to hos dere. Blir spennede å se når barna deres kommer og når vårt kommer. Jeg har ikke vært på noen UL siden den i uke 11. Skal på UL torsdag 8 feb, å som jeg gleder meg. Men gruer meg også litt da. Er så redd for alt ikke skal være bra, men vi får vel tro at det er det. Når var det du skulle på UL igjen, denne uken?? Du må sende meg en oppdatering når du har vært på det. Veldig spennende å følge med Lykke til videre Åleby, og hils så masse. Jepp vi må snakkes snart igjen . Mange gode klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7952762-marimarei-er-du-der/#findComment-8014028
Åleby Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei igjen. I dag har vi vært på ul. Det var utrolig spennende, og jordmoren var kjempeflink. Hun tok seg god tid, og vi fikk svar på alt vi lurte på. Til og med at det blir en jente og en gutt!!!!!!!!! Det var helt perfekt, synes vi, med tanke på lille M. Som nevnt har Lille M hatt vannkopper. Nå har jeg hatt influensa i ei uke, hoster som besatt, og trodde jeg hadde brukket et ribben. Det hadde jeg ikke, men nå har jeg det!!!!!: (. Skulle vaske under sofaen i går kveld, vrei meg litt, og knekk, knekk sa det. Hosting og ribbensbrudd - akkurat etter oppskriften, er det ikke? Så nå blir jeg sykmeldt for godt. Skal drøfte det litt med fastlegen min, for jeg er ikke bare glad for det. Men føler samtidig at jeg trenger litt tid til å hente meg inn igjen nå. Det blir kjempespennende for deg den 8., da! Tror ikke du skal grue deg for noe, men skjønner det veldig godt. Jeg grudde meg ikke så veldig i dag, for jeg har kjent mye liv de to siste dagene. På ul så det ut som de satt og sloss.. hehe. Ja, de får bare gjøre seg ferdige nå. Håper alt fremdeles er bra med dere alle sammen. Det er så koselig å ha noen å ha "følge med" på veien. Lykke til i alle dagene som kommer. Klemmer i fleng fra P.S. Store M sier hei og gir også klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7952762-marimarei-er-du-der/#findComment-8055735
Marimarei Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei på deg. Jeg gratulerer dere så hjertligst. Svarte deg på tråden der du fortalte at du hadde vært på UL, men gratulerer gjerne igjen HURRA FOR DERE )) Hils store M og gi han en god klem fra meg. Snakkes snart igjen. hei og hå...... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7952762-marimarei-er-du-der/#findComment-8106279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå