Gå til innhold

hjelp jenter...

Blomsterpiken med jentefrø

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan dette være ? ahr skikkelig"tak i magen" av å til ... er dette kynnere eller rier ? ... de er laaange å veldig tette...men jeg tror ikke det er rier , da det er vondt , men ikke sååå vondt ? eller kan rier være "overkommelige" de også ?.... kjennes ut som en blanding av skikkelig luft i magen , å mensensmerter.... vannet har ikke gått , heller ikke slimproppen..men hadde utslag på blod i urin hos jordmor . utfloden er litt brunlig også ... er i uke 40....da jeg dusja synes jeg at d virka som hodet var veeeldig langt nede , det "bulet" liksom litt ut der nede ....... *hjelp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal ringe til fødeavdelingen jeg. Du er i uke 40 så dette høres jo ut som du er i gang jenta mi! Det er bedre å snakke med dem før du plutselig får hjemmefødsel! ;)

Så om du ikke allerede har ringt, så ring NÅ!

Lykke til! :)

Skrevet

ja men huff .. sykehuset er 2 timer unna .... :S å er alene hjemme ... sambo er på sjøen ...

Skrevet

.fortsatt hjemme?????

Skrevet

Ungen kommer når den kommer, selv om pappaen er på sjøen! Håper du har tatt en telefon nå, og om mulig har kommet deg avgårde med hjelp av annen familie eller venner!

Håper du gir lyd fra deg hvordan det går! :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...