Gå til innhold

November: Hvilke navn fikk dere ikke brukt?

Anbefalte innlegg

De fleste har jo noen alternativer til den lille. Jeg fikk ikke brukt Amelia og Samuel - og siden dette var min siste får jeg prøve å påvirke andre:0)

Kab; Elsker navnet Jenney, men svigerinna mi var desverre før meg:):):)

Fortsetter under...

Vi bestemte oss faktisk for "Leon" som guttenavn uten alternativer. Til og med før ordinær ul, da vi fikk vite at det ble gutt.

Av jentenavn hadde vi ikke ingen klare favoritter, men tenkte litt på Natalie eller Linea.

Andre guttenavn jeg liker er bl.a. William og Nicholas

Vi hadde litt alternativer til Linnea som mellomnavn. Tenkte på Leandra, Amalie, Synnøve... Følte hele tiden at vi fikk jente så vi diskuterte aldri guttenavn i særlig grad, fikk også vite kjønnet på UL. Men vi har guttenavnet klart om vi skulle få gutt neste gang, men det er hemmelig enn så lenge.

Tusen takk mamma72- og Selma:) Selma også er et vakkert navn:)

Vi fikk ikke brukt Jesper. Det hadde vært navnevalget vårt om det hadde blitt gutt. Ellers hadde vi en uendelig lang liste med jentenavn, men bestemte oss lenge før hun ble født at hun skulle hete Jenny.

Annonse

Fikk ikke brukt Linnea. Når det gjelder guttenavn så sto det mellom Tobias, Oliver og Elias. Jentungen på 2 er helt hekta på redningsskøyta Elias, så følte at det ble litt feil. Hun gikk også rundt å sa Tøbbis lenge etter at vi begynte å snakke om navn, så da ble det Tobias. I dag går han helst under navnet Lillebror...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...