mamma i juli Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei alle blivende mødre! Jeg er nå i uke 16 og skal føde ved A-hus. Jeg har enda ikke fått innkalling til ultralyd. Har jo vært streik blant sykehusansatte så kanskje det er årsaken... Hadde noe blødning tidlig i svangerskapet og ville gjerne fått sjekket at alt var normalt så fort som mulig! Burde jeg ringe? På forhånd takk for svar!!!
semilie:)Fødeklar Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg fikk innkalling i gooood tid. Du skal vel ha ul mellom uke 17 og 19.. Har hørt om folk som har fått innkalling bare et par dager før...
9nah Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 jøss, hørtes rart ut. jeg var hos fastelegen min i uke 8 og hun sendte da over søknad om fødeplass allerede da. fikk brev fra Rikshospitalet noen få dager senere med innkalling til UL i uke 20. skal dit på onsdag!!
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei ! På samme brev hvor jeg fikk bekreftet plass på Ahus, stod dato og klokkelsett for ultralyd. Ultralyd skal foregå mellom uke 18 og 20. Hvis du er bekymret, så ville jeg ha ringt de og spurt ) Så slipper du å uroe deg ) Du får ha lykke til på den kommende ultralyde, De er veldig flinke på Ahus. De tok seg hvertfall veldig god tid. Vi fikk studere og beundre det lille mirakelet i 45.minutter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå