semilie:)Fødeklar Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei Vi planlegger tur til Kypros når vårt barn er tre måneder. Er dette noe problem mht. vaksine osv?? Noen som har erfaringer?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Det må du høre med helsesøster om. Ring nærmeste helsestasjon og hør. En i barselgruppen ble frarådet å reise til egypt før 1 vaksine, men der er jo bakterefloraen enda mer annerledes... Ellers har jeg vært på Kypros med 6 mnd baby, det var helt fantastisk!! Anbefaler virkelig!!
movl Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Har vært på Kypros med baby på 9 mnd, og det gikk helt fint. Ingen ekstra vaksine trengs, så vidt jeg vet. Sørg bare for skygge og nok drikke. Solkrem anbefaler jeg deg å kjøpe med fra Norge, eller handle på apotek der nede. Krem som står på stativ inne på eller utenfor supermarked o.l. kan ha mistet sin bekyttelsesevne. Kypriotene er for øvrig veldig glad i barn, så det er sånn sett også "riktig" plass å reise til med en liten en. God tur!
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Har vært i Hellas med 4 mnd gammel baby, og vi tok ingen vaksiner! Absolutt ingen problem å reise med en så liten en, er heller å nyte tida før de er overalt og ingen steder på en gang..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå