Gå til innhold

Når var deres første mens dag i deres siste mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var 25.desember. Litt usikker på om jeg får termin i september eller oktober?

Skrevet

dersom du har en vanlig sykluslengde på 28 dager så har du termin rundt 3. oktober. Min første mensdag i siste mens var 29. november og jeg har termin 7. september i følge babyverden.no sin kalkulator

Skrevet

i følge libero så ble den lille unfanget den 8 januar :) og termin i oktober...1 oktober...

Skrevet

Jeg haddet siste mens 27.nov og har termin 5.september, så det stemmer jo med samme regninga som Mirabell:) du har nok termin i begynnelsen av oktober ja!

Skrevet

hadde min siste mens 19 november, og i følge terminkalenderen her så har jeg termin 20 august, men i følge ultralydmannen har jeg termin 3 sept.

Skrevet

20. desember var første dag i min siste mensen.

Tror din termin blir 4 oktober.

Skrevet

he he, glemte å skrive terminen min, 29.september.

Skrevet

min siste mens var den 1. desember...og har fått termin den 10. september:)

Skrevet

27. november og termin blir 10.september pga EL på dag 19 og ikke 14 som hos mange andre.

Skrevet

Første dag av siste mens, 12.desember. Positiv el-test 29.desember om morgenen. Så unnfangelsen fant sted 30.desember og har termin ca.22.september.

Skrevet

21. desember, termin 28. september. Unnfangelsen skjedde 3. januar.

Skrevet

Min siste mensdag var 21. nov, og jeg har termin 30. august i følge babyverden.no. Lagen min sier at jeg heller har termin 2. sept, men jeg vet ikke hvordan man regner sånt, jeg ^^

Skrevet

Første mensdeag var vel 28.11 , og har menstermin 7 september...

gleder meg til undersøkelse jeg ! :)

Skrevet

Min første dag i siste mens var 24. november. Beregnet meg selv til termin 5. september med 30 dagers syklus. Ultralyden jeg måtte på sa 3. september og legen 2. september, så nå begynner jeg egentlig å bli litt i tvil. Synes legen sin termin hørtes veldig grei ut. Jo færre dager, dess bedre :)

Skrevet

Min var 23 desember. Terminen min er 1 oktober.... Du får nok termin først i oktober tenker jeg.

Skrevet

Jeg er litt usikker, men mener det var 25 november ..

• 2 uker senere...
Skrevet

18 deseber.. har termin 26 september:):):)

Skrevet

min var den 10 desember, og unnfangelsen 24 desember :)

Hvis syklusen min er 28 dager.. :)

Skrevet

26.nov og termin 04. sept ,, men på UL var fostret én uke eldre enn antatt så nå er terminen mer usikker . Finner det sikkert ut på ordinær UL i uke 18 .

Skrevet

23.november. Denne siden sier at termin er 2.sept. Legen og babyverden.no sa den er 1.sept. På Babyklar får jeg termin 30.aug... så jeg forstår godt at du ikke er helt sikker på når termin er.

Om syklusen din er 28 dager får jeg som svar at du har termin i Oktober på alle kalkulatorene.

Skrevet

Min siste var 11 desember og har termin ca den 20 i følge barenimagen.com :) skal på ul på mandag nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...