mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 hei er i uke 19..og andre gangs fødende. kjent liv i magen lenge nå, men de siste 3 dagene så er d så stille,så vidt jeg kjenner en liten bevegelse mrgnog kveld...men veldig vakt. Forrige lørdag kjente jeg spark skikkelig på utsiden av magen... men hvorfor så stille, stolle førs stormen eller? merker jeg blir litt bekymra men...prøver å ikke tenke på d. skal til Ul i mrgn, så får are krysse fingrene for at alt er bra. tenker meg d værste , drømmer rart og ekkelt også... sukk.. gi meg et lite viink lille venn måtte bare lufte tankene mine litt.. ha en fin dag..
@nita+Sebastian Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg hadde også en periode i uke 18-19 hvor ting var roligere enn normalt. Mener å ha sett at flere har skrevet det tidliger her også. Alt er sikkert helt normalt )
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg vil tro det er en grunn til at tell sparkene undersøkelsen ikke begynner før i uke 28 (eller der omkring). Det går litt opp og ned med aktivitetsnivået! Du skal se alt er i skjønneste orden når du kommer på UL i morra! Gleder meg til min begynner å sparke litt jeg!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 åh bare så god å høre dere si d...tusen takk,, ja håper og tror d. kjenner noen der inne men liksom ikke sånn som tidligere.men kanskje stille før stormen i mrgn..hihi, så har jo jeg selv vært veldig slapp de siste dagene,, ligget mye, kan ha smitta over. får håpe... takk igjen:) denne sida er god å ha--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå