Misan Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hej! Jag syftade bara på den där tråden "svensk som skall ha barn i juni", det blev ju lite av en "svensk-sida" eftersom flera svenskar skrev lite där. Jag gick in där först och såg då ditt fruktansvärda meddelande och skrev några rader. Hur är det med dig? Många varma kramar
mammatilgull Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 ....jag vet nog intehur jag har de än...många tunga känslor att ta in, förstå & en dag acceptera. Vi kämpar, tårar samtaler & måga varma fina vänner runt omkring. Fortsätter nog skriva på vår sida "svensk sida"....lite tankar känslor...så kanske vi kan ha lite kontakt där!?
Misan Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Förstår att det är tungt, även om jag nog inte kan sätta mig in riktigt i HUR hemskt det är... Flyttar upp den här tråden så att vi kan fortsätta kontakten.
pillis Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Absolut. Jag vet inte om du fikk lest mitt innlegg, men jag har vært med om en MA selv och gikk med døtt foster i 4 veckor før jag var inne på utskraping. Jag tog detta veldig tungt och visste inte hur jag skulle hantera mina kænslor. Det tog lång tid før mig att inse att jag behøvde en begravning før att kunne sørga ordentligt. Vi(jag och samboeren min) hade en liten symbolsk begravning. Jag tænker fortfarande på det som hænde och blir helt tårfylld nær jag læser ditt inlegg. Så jag førstår lite om vad du går igjennom och du får gærna skriva her om du behøver stød eller har frågor. Stor kram.
mammatilgull Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2007 Till Pillis & MIsan... Jag har en blogg sida som jag skaffat efter de, för att få skriva av min känslor. Ibland är de mkt lättare att få ut ord i text än på tungan. Ni får gärna adressen dit men vill inte skriva den här.....
pillis Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 OK, men send den gjerne til min mailadresse [email protected].
Misan Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Klicka på mitt namn så kan du skicka mig ett meddelande där.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå