vær_85 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Både jeg og samboer er litt utålmodige, hehe.. Jeg er 20+6 nå.. Kjenner stadig sterkere bevegelser inni der,men.. jaja.. Bare nysgjerrig jeg
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 kjente skikkelig kanon spark forrige Lørdag, da var jeg 17+2.. men er andregangs. Er nok ikke lenge til skal du se...før du vet ordet av d kommer d et lite knuff..
@nita+Sebastian Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Det kjente vi første gang på julaften. Da var vi 18 uker. Men det tok litt tid til nestegang ) Nå er vi 23+2 og kjenner det stadigvekk. Prøv å ligg på rygg. da blir det på en måte litt trangere for den lille og det kjennes bedre utenpå.
Diva Muffin Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Da jeg var 23 uker på vei kunne han legge hodet på magen og kjenne spark
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 jeg kjente spark utenpå i uke 20, sambo kjente det vel i uke 22. Hver gang han legger hendene på magen for å kjenne blir det stille, så det er ikke så ofte han får kjent det
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Barnefaren kjente det første gang i uke 18. Dog veldig svakt =) I går fikk han seg ett realt dytt i hånden. Vi er nå i uke 23. Men han har bare kjent det når vi har lagt oss. Det kjennes bedre når jeg ligger på ryggen. Pluss at det er da det er mest aktivitet der inne ) Det kan jo hende at bebisen din ligger med ryggen ut.. Og da er det ikke så rart om han ikke kjenner det du kjenner. Ta dere litt god tid etter dere har lagt dere til å kjenne etter.. Så kommer det nok ett lite tupp skal du se =)
vær_85 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Takk for svar Barnet lå i alle fall med ryggen ut da vi var på ultralyd, men han/hun kan vel ha flyttet litt på seg. Da får vi bare fortsette å vente i spenning! Jeg tror ikke det er så lenge igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå