Zupermam Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Noen som vet hvor i trondheimsområdet man kan få kjøpt Nestles, eller annen barnegrøt uten melk? Nestle har visst en grønn serie som er helt uten melk... Den vanlige maisgrøten har sport av tørrmelk, og jeg har en melkeallergiker her i gården, Anyone?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 dette lurer jeg også på... er det ingen som vet det? det finnes en grøt som heter singlac som de har på rema1000... den er melkefri. men det er risgrøt, kan brukes fra 4 mnd men den var alt for hard på magen til lillesnupp her...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Sinlac fører de også på Obs og Mega (har akkurat ringt Nestle idag for å finne ut hvem som har den, da den 'vanlige' rema-butikken var utsolgt. Ellers har du jo Holle hirsegrøt og fullkornsgrøt på helsekostbutikk, disse er også uten melk, men må blandes med morsmelk eller erstating. Dersom noen vet om en grøt uten melkepulver, som kan blandes med vann (akkurat sånn som Sinlac) men som er uten sukker, så vil jeg gjerne vite det!! (Sinlac har sukker i, skjønner ikke hvorfor..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå