Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Gått 5 daga over termin no... ingen tegn te at d ska skje nå.. va på registrering på føden igår.. alt så bra ut.. derfor ingen grunn til å sette igang... hadde 1 cm åpning bare... Hadde en runde i går kveld med sex, løping i trapper, fødepizza, 1 glass vin.. men neida.. ingenting som skjer..
Hege *fødeklar!* Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 føler med deg, er selv 7 dager over termin, ingenting har hjulpet her heller, har prøvd med jordbærmilkshake i store mengder oxo, men det funket ikke på meg. Vi får bare vente...
mayaya Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg mener ikke dette dømmende i det hele tatt (må bare si det før jeg får en bim-storm mot meg her.. :-) ), men synes dere ikke det vil være litt ubehagelig dersom det faktisk setter i gang og dere kommer til føden og lukter rødvin? Jeg bare spør altså... :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Heh.. nei... er jeg ikke redd for... er jo mange som anbefaler det.. men er jo selvfølgelig opp til hver enkelt hva de velger å gjøre...
*betty* Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Er i samme situasjon...2 dager over termin og dritlei! Er du plaget av mensmurringer og kynnere? Har slimproppen gått? Det har den på meg, og jeg hadde 1 cm åpning for 3 dager siden. Lurer på om jeg skal mase meg til en tur ned på føden for å se om de kan hjelpe med evt. igangsetting.. Vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvis ingenting skjer i løpet av helgen.. Sliten både fysisk og psykisk.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 har masse kynnere.. ekstra vonde når jeg ligger + murringer.. vet ikke om slimproppen har gått... til meg sa de at så lenge alt er bra med mor og barn setter de ikke igang før du har gått to uker over... men kan jo få en registrering da...så du vet at barnet har det bra ihvertfall... og få de til å røske litt i åpningen... ubehagelig... men kan hjelpe..
*betty* Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 har såå lite lyst til å gå 14 dager over.. hører jo så mye rart om fare for komplikasjoner/dødfødsler. Den dagen man ikke kjenner liv så er det jo allerede for sent.. Jeg får ringe ned i morgen hvis det ikke har skjedd noe innen da. Mensterminen min var 16/1 og jeg mener vel den er litt mer riktig. Tar de hensyn til det tro?
Hege *fødeklar!* Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 hos meg, har jeg enda ikke sett noe slimpropp, men den så jeg heller ikke noe til med førstemann. Har enda ikke turt meg på et glass vin.. men er ikke lenge før jeg tyr til flaska. Hadde en del mens murringer og masserier, men de har gitt seg totalt. Uff er dette det nærmeste man kommer et innbilt svangerskap tro?
Oi ..! Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Hva med kanel? Lakrisrot? Og så har jeg lest at det skal hjelpe å spise fjørfe. Så da blir det vel kanskje kalkun med kanel-og lakrisstuffing på deg til middag i dag, da? Uansett - lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Det tar de absolutt ikke hensyn til (vanligvis) eg fikk flyttet min termin 14dager på ul og med senere målinger viser det seg at ungen er over gjs i forhold til menstermin 23.feb og ul term. 9mars. Ungen meldte ankomst men ombestemte seg 21.jan og jeg regnes som dagsventende i uke 34 men ungen er estimert til å være ca 3,8kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå