Love my kidz Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Åh. jeg rydda litt i aviskurven istad og kom over en brosjyre om tyrkiareiser... Begynte å drømme med en gang jeg........ Egentlig hadde det passet kjempefint med en ukes sydentur nå, før magen blir stor og før ungen kommer. Men typen min liker ikke varme strøk, så da hadde jeg måttet ta med søstra. Det hadde gått dersom økonomi hadde vært en smal sak.. Men drømme drømme drømme drømme - ser for meg meg selv ligge på bassengkanten med en haug med ukeblad og farris i et glass....
*RutIetutt* Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg også vil:o) Ikke til Tyrkia da, men til Gran Canaria....har tenkt å prøve å bestille en uke i april eller mai. Blir jo ikke så mye sommerferie med baby i juli;o)
keisersnittnr3 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Hei hei Ikkje for å være stygg no, men me reise til Gran Canaria i morra ei veke:) Skal bli deilig (sjøl om det er mld overskya dei første dagane)
Love my kidz Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Ja Gran Canaria ville vært mest akuelt akkurat nå ja, for jeg vil jo ha det varmt. Vi planlegger ikke ferie i sommer, hverken før eller etter fødsel. Skal vel noen dager til foreldrene mine da, de bor 20 mil unna. Men annen ferie blir det jo ikke. Kommer sikkert ikke til å savne det heller da, blir jo nok å ta seg av når babyen endelig kommer - å det blir så gøøøøy :-D
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Jeg også har fått en plutselig lyst til å reise på sydenferie - ordentlig chartertur faktisk. Helt merkelig i og med at jeg ikke har reist på chartertur siden jeg var liten. Liker helst å reise på egenkomponerte turer så langt bort jeg kan komme. Men nå kunne jeg altså veldig godt tenke meg en uke med basseng, sol og sommer. Men med kun en inntekt (samboer er arbeidsledig) blir det nok bare med drømmingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå