mammasgojente Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Emma klør en del i tenna av og til og da gir jeg henne detinox... Noen ganger rekker hun å slikke det av før det når tenna, men nå har jeg funnet en kjempebra metode... Jeg smører smokken med detinox der gommene er og så setter jeg den inn... Funker akkurat der det skal funke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Mener å si at hun slikker det av før det når gommene... Tenna har jo ikke kommet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Det hørtes lurt ut - den tungen kommer jo alltid i veien;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg pleier å tørke gommene med en klut før jeg smører på dentinox slik jeg får vekk mesteparten av spyttet. Tungen er jo selvfølgelig litt i veien, men synes det funker bra. Men må være kjapp da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 God idé det med smokken! Jeg tar på knoken på fingeren min, jeg, han bruker nemlig å gnage veldig på den... Er faktisk helt øm i pekefingeren etter all gnagingen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå