Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 I dag tidleg våkna eg av at babyen min på 7 mnd grein. Ho hadde våkna og begynt å åle seg ut av senga. Ho hadde ein skikkeleg Donald kul. Eg har så dårlig samvittighet. Ho ligger egentlig i egen seng, men i natt har ho vore urolig. Derfor låg ho midt mellom meg og mannen min. Han dro på jobb og eg var i koma. Ho virker pigg nå. Folk kommer sikkert til å spørre om jeg druser ungen min... Har dere noen tips til hordan jeg kan unngå at dette skjer igjen. Montere snor med karabinkroker mellom meg og barnet???? Har noen opplevd at barnet har ramlet ut av sengen????????
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Du kan ikke løfte henne tilbake i egen seng, når hun har sovnet da? Ellers er det jo å bygge opp med dyner rundt der hun ligger, da Men det er ikke like safe...
BettyBoob Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 akkurat samme har skjedd med min på 10 mnd....ikke fått noe kul heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg og faren klarte det samme,med bare noen dagers mellomrom.......Deg gikk fint med henne begge gangene:)De tåler endel,så det går nok bra med jenten din:) Og blåmerker må du bare regne med,det kommer nok mange flere.Mormoren til min sier at hun ser ut som hun har vært i krigen;-/ Om du skal ha henne oppi med deg,så kan dere kanskje flytte sengen?Sitte den inntil en vegg,også ligger hun inderst?Sånn har vi gjort det.
anna_lou Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Uff det er ikke morsomt nei. Men vet du, du er ikke verre enn meg. Det der har skjedd med gutten min 3 ganger!!! Ille å si det, men jeg var vel like dum og naiv hver gang. Uansett det har gått bra hver gang heldigvis, du skal nok skje at gutten din ikke har tatt noe skade av det. Heldigvis har vi ikke hatt noen slike episoder på en stund
mai mammaen til to Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 huff.... husker datteren min falt ut av sengen vår når hun var 4 mnd... hun lå i sengen med oss og jeg ammet henne..måtte amme på andre puppen og da la jeg henne ytterst..vi sovnet begge to..og plutselig hadde hun rullet utfor... gu så redd jeg var... jeg var helt hysterisk..ringte legevakten..de sa at jeg bare måtte vekke henne ofte og se at jeg fikk kontakt med henne.... hun landet heldigvis på magen da...og gren bare i ca 1 min..så smilte og lo hun... Hun sover mye i vår seng men ALLTID i midten..når pappaen går om morgningen så tar vi alltid den ene dynen og lager en "vegg"..så sovner jeg aldri helt...bare sånn dupping..så da merker jeg med engang hvis hun beveger seg vekk fra meg...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Takk for alle tilbakemeldinger. Ser ut til at hun er i stor form igjen. Det kommer nok flere blåkuler. Kommer sikkert til å sette sengen inn til veggen. Jeg er altfor trøytt til å ta strevet med å legge henne tilbake i egen seng. Må da bruke litt tid på å få henne rolig. Hun begynner som regel å gråte om jeg legger henne i egen seng. Skal ha kos.... Kjenne varmen og stemmene til mor og far. Derfor har vi gjort oss den bjørneteneste å ta henne over i vår seng. Sov i egen til hun var ca 6 mnd nå er hun 8 mnd. Får ta en faight senere med at hun skal ligge hele natten i egen seng. Tor hun er litt ekstra urloig for tiden fordi det er mye ny mat og tenner. Håper iallefall at hun aldri ramler ut av sengen igjen. det er gangske høy (prinsesse på erten seng) rammemadrass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå