Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos jordmor i dag og hjertelyden lå på 136, er spent på kjønn. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du får gutt:-)

jeg venter en jente og hjertelyden har ligget rundt 150/160. gjorde også det med min første prinsesse:-)

hva sier magefølelsen da???

Skrevet

Med min første så låhjertelyden på 145 så og si hele tiden,det ble jente;o)

Nå har den ligget på 140 og vi fikk vite i går at vi venter en liten gutt;o)

Skrevet

Hei!

Jeg tror ikke at frekvensen og kjønn har noe sammenheng da, men...Jenta mi har uansett hatt frekvens på mellom 148- 159 :)

Skrevet

Mytene sier jo at lav hjertelyd er gutt og høy jente...så ut i fra det skulle jeg tippe du får gutt, men det er jo ikke alltid hold i myter da:o) Min gutt hadde hjertelyd på 150-160, så der har du den;o)

Skrevet

Min hadde ved siste kontroll hjertelyd på 140 slag, og vi venter gutt. Er 23+2

Skrevet

Jeg var og hørte hjertelyden i dag. (Har hørt den før, men ikke satt noe tall på den). Den var på 161. Det er bare det at jeg har så veldig på følelsen at det er en gutt der inne! Men alle andre tror vi får jente (inkludert min kjære). Han har følgende argument "men kjære deg, jeg har da kontroll på hva jeg sender ut av gener da vettu"! Skulle likt å møtt den mannen som har sådan kontroll på sine små rumpetroll!

Kanskje viser det seg at jeg tar grundig feil ... blir spennende til sommeren dette!

Skrevet

Her lå hjertelyden på 157 og vi venter jente.

Jeg spurte jordmor om hva hun trodde det ble ut i fra hjertelyden.

Og hun mente det var umulig å si.

Et foster har høyere hjertefrekvens når det f.eks er våken enn nåe h*n sover.

Men skulle jeg gjette, ville jeg sagt at du får en gutt :o)

Skrevet

Hadde mellom 140 og 150 (og et par ganger litt høyere) forrige gang, flere tippet derfor jente men det kom en gutt:)

Skrevet

Hehe, kanskje han kan lære bort? For sent for oss, men dette er det nok mange som ville likt å kunne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...