Gå til innhold

Hvilken av din babys kroppsdeler er din favoritt?


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Hmm.. Det hørtes nesten litt perverst ut! Det jeg mener er hva som liksom er den "godeste" delen, som du bare MÅ kose med!

 

Jeg digger de små, søte føttene til Sigurd! De er så myke og gode og har de nusseligste tærne jeg har sett. Er nødt til å ta av sokkene hver gang jeg skal skifte bleie på han, så jeg kan kose litt med dem. Bollekinnene hans er heller ikke å forakte ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok det må bli kinnene - de er så myke og gode å nusse og klemme på;-) Og det beste er når hun borrer kinnet mot mitt, og tar godt tak rundt nakken - deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet og hendene. Ja, så deilig når han borer ansiktet mot kinnet eller halsen min. Skikkelig godklem. Går det an å være mer glad i en annen person enn din egen baby. Tror ikke det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vann i munnen av å se på de deilige lårene:) Og kinnene, og hendene. Nei klarer ikke å velge en kroppsdel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste er hendene hans, men bare når han sover... Da er de så gode, varme og myke. På dagtid er de bare klissevåte og fulle av sikkel!

 

Tærne er kjempenydelige, men tross størrelsen så lukter det tåfis som hos en mann... Så de er søtest når gutten er nybadet. Føttene er eneste kroppsdelen som jeg bruker såpe på, men selv såpen får ikke skikkelig vekk tåfis-lukta! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, carina. Samme problemet på Benjamin. Føttene lukter vannvittig tåfis. Skjønner ikke helt hvorfor. Går som regel i ull-strømpebukser og blir ikke svett.. Vasker han hver dag der med såpe....

Hendene til Benjamin er også fulle av sikkel på dagtid. Som regel er ca 9fingre og en knyttneve i munnen på en gang. Når han tar de ut og det renner fra både hake og hender og smiler sååå fornøyd. Han er nå deilig da også. Og når jeg får deeet "kukysset" på kinnet. Må nesten bruke håndkle etterpå.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... de små føttene,hendene som stryker på meg(eller kniper:p)... og kinnene...d beste er når han borrer ansiktet i mitt eller i halsgropen og koser skikkelig eller gir meg et megavått"kyss" på kinnet... :P hehe

vanskelig å velge...hele gutten er jo så god:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene og de lange øyevippene, hun sjarmerer alle med de:-)

Hun smiler og ler masse og det gode humøret hennes lyser ut av øynene...liver kunne ikke vært bedre nå!!!

 

Ser for meg at Oda kommer til å tvinne faren rundt lillefingeren bare ved å se på han med de store uskyldige blå øynene...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...